در پایان هفته چهارم
تابناک: تیم فوتبال الومینیوم سازی اراک در روزی که ده نفره اکثر دقایق بازی را سپری کرد برابر تیم بالای جدولی ماشین سازی تبریز به تساوی یک بر یک دست یافت
کد خبر: ۸۸۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۵ 04 September 2015

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک، از هفته چهارم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور، نماینده استان مرکزی از ساعت ۱۷:۱۵ امروز در ورزشگاه باغ شمال تبریز به مصاف ماشین سازی تبریز که از سه بازی گذشته ۷ امتیاز کسب کرده بود رفت و در پایان به تساوی یک بر یک رسید.

سید مهدی اسلامی، میلاد رخشان، ابوالفضل قربانی، احمد عربزاد، مرتضی محفوظی، ابوالفضل کمانی، عباس یحیی بیگی، رضا اعتمادی، حامد بصیری، جواد مولایی و عماد میرجوان یازده نفر اصلی آلومینیوم اراک در این مسابقه بودند.

در نخستین دقیقه این مسابقه رضا اعتمادی با پاس عماد میرجوان، در موقعیت تک به تک با دروازه بان حریف قرار گرفت و با ضربه چیپ آلومینیوم اراک را از حریف پیش انداخت و در طرف مقابل با فرزاد محمدی در دقیقه ۱۷ از روی ارسال کرنر با ضربه سر دروازه آلومینیوم را باز کرد تا حساب کار به تساوی بکشد و دو تیم با همین نتیجه نیمه نخست را به پایان رساندند.

اما در نیمه دوم این داور مسابقه بود که با تصمیمات بحث برانگیز خود بر روی روند بازی تاثیر گذاشت و در همان دقایق آغازین نیمه دوم، بر روی برخورد ناخواسته حامد بصیری، کاپیتان آلومینیوم با بازیکن ماشین سازی، در تصمیمی عجیب وی را با کارت قرمز خود جریمه کرد تا آلومینیوم دقایق زیادی از مسابقه را با یک یار کمتر مقابل رقیب سپری کند. در ادامه بازی نیز در سریال تصمیمات داور علیه نماینده اراک، این بار داور مسابقه غلامرضا دلگرم و حسین جعفری، سرمربی و مربی آلومینیوم را از کنار زمین اخراج کرد. نکته جالب اینکه این اخراجها درست لحظاتی بعد از فریادهای نادر دست نشان، در درخواست از داور مسابقه مبنی بر اخراج سرمربی آلومینیوم اراک، صورت گرفت.

داوری مغرضانه که این روزها جزئی لاینفک از رقابتهای لیگ یک به شمار می روند در این مسابقه به همین جا ختم نشد و داور در حرکتی عجیب ۹ دقیقه وقت اضافه اعلام کرد تا آلومینیوم ده نفره و البته مظلومِ اراک چیزی نزدیک به ۵۰ دقیقه را ده نفره سپری کند اما این تلاشها کارگر نیفتاد و ماشین سازی تبریز نتوانست سه امتیاز این مسابقه را به نام خود ثبت کند.

آلومینیوم اراک پنجشنبه آینده در اراک میزبان مس رفسنجان خواهد بود

تیم فوتبال آلومینیوم اراک مقابل ماشین سازی تبریز به تساوی رسید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار