مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت:در عرصه ورزش قهرمانی فعال هستیم" و به برکت وجود جوانان با غیرت و با انگیزه در این مسیر با قدرت پیش خواهیم رفت.
کد خبر: ۱۱۶۶۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۹ 10 May 2024

به گزارش تابناک مرکزی،حجت الاسلام عبدی در مراسم تجلیل از مدال آوران و قهرمانان بسیج استان مرکزی که به مناسبت هفته بسیج برگزار گردید،افزود:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تحقق اهداف و مسیر پیشرفت کشور و اعتلای نظام اسلامی حرکتی شتابنده و افقی مشخص دارد و امروز سپاه با جهادهای مختلف و کارآمد بودن در عرصه های گوناگون از علمی و تحقیقاتی تا دفاعی و فرهنگی توانسته کارآمدی و قدرت نظام اسلامی را به رخ بکشاند.

وی بیان کرد :"در عرصه ورزش قهرمانی فعال هستیم" و به برکت وجود جوانان با غیرت و با انگیزه و خانواده های با نشاط آنها در این مسیر با قدرت پیش خواهیم رفت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله ادامه داد: با ورزش سازمانی و همگانی تلاش ما این است که ورزش سکه رایج عمل فرماندهان و آحاد پاسداران و بسیجیان و سربازان در مجموعه نیرو‌های سپاه شود.

حجت الاسلام عبدی در انتها به فرمایش حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد؛ که فرمودند ایران قوی در گروی جسم‌های قوی، ذهن‌های قوی و دل‌های قوی است  و گفت:این موضوع در دستور کار است و به‌امید خدا ما به این ایران قوی خواهیم رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار