در آغاز مسابقات لیگ دسته اول
تابناک: تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نخستین هفته رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور مقابل نفت مسجدسلیمان با تساوی بدون گل متوقف شد.
کد خبر: ۷۸۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷ 18 August 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک، در این مسابقه که از ساعت ۱۷:۳۰ عصر امروز در ورزشگاه ۱۵۰۰۰ نفری امام خمینی اراک آغاز شد، آلومینیوم اراک با ترکیب سید مهدی اسلامی، مهدی قریشی، ابوالفضل قربانی، محمد آشتیانی، وحید نعمتی، عباس یحیی بیگی، صادق گشنی، مرتضی محفوظی، جواد مولایی، حامد بصیری و عماد میرجوان و در غیاب چندین و چند مهره که به دلیل مصدومیت این بازی را از دست دادند، به میدان آمد. ضمن اینکه غلامرضا دلگرم در نیمه دوم مسابقه رضا اعتمادی را به جای محمد آشتیانی به میدان فرستاد و دقایقی بعد نیز میلاد رخشان پس از مصدومیت ابوالفضل قربانی جایگزین وی شد. در ۱۵ دقیقه پایانی کار نیز روح اله عرب، مهاجم کارکشته آلومینیوم به جای میرجوان به میدان آمد.

تساوی آلومینیوم اراک و نفت مسجد سلیمان در هفته اول لیگ یک

در سوی دیگر میدان فرزاد حافظی سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان، رسول حسینی، اتابک نمازی، علی جهانگیری، حمزه خدادادی، صمد خان احمدی، کیامرث چراغی، علی گودرزی، امین مردانی، فرشید علیزاده، احسان علوان زاده و احمد داوودی را به میدان فرستاد و در نیمه دوم نیز ستار دراجی، بهرام احمدی و پژمان شاهپری به ترتیب جایگزین مردانی، علیزاده و علوان زاده شدند.

ضمن اینکه در این مسابقه سه بازیکن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان به نامهای، علی گودرزی، احسان علوان زاده و علی جهانگیری از داور مسابقه اخطار دریافت کردند اما در سوی دیگر میدان بازیکنی از آلومینیوم کارت زرد نگرفت.

در اکثر دقایق این مسابقه بازی بیشتر در اختیار آلومینیوم اراک بود و یاران این تیم چندین موقعیت گلزنی را خلق کردند اما نتوانستند از هیچ یک گلی به ارمغان آورند و در طرف مقابل نیز بازیکنان نفت مسجد سلیمان معدود موقعیت هایی برای گلزنی داشتند که به مانند یاران آلومینیوم اراک، آنها نیز در گلزنی موفق نبودند.

آلومینیوم اراک یکشنبه آینده در قائمشهر، میهمان نساجی این شهر خواهد بود. تیمی که  با یک گل مغلوب فولاد یزد شد.

تساوی آلومینیوم اراک و نفت مسجد سلیمان در هفته اول لیگ یک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار