پیام نور درگیر بازی سیاسی شد؛
تابناک: رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی: با توجه به اینکه این انتصاب علمی نبوده و مسائل سیاسی در آن دخالت داشته ما خواهان روشن شدن علت برکناری دکتر غفاری هستیم.
کد خبر: ۲۴۷۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹ 18 June 2016

به گزارش تابناک مرکزی، محمد حسینی نماینده مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان در گفت ‌و گو با خبرنگار تابناک مرکزی با اشاره به شفاف سازی انتصابات دانشگاه پیام نور اظهار داشت: در این نوع انتصابات سیاسی عمل شده نه علمی و این انتصابات در فضای دانشگاهی مورد تایید ما هم نیست.

وی افزود: تمام تلاش ما در این است که مدیران در استان مرکزی باید بومی باشند و ما در پست هایی که مدیران بومی دارند به هیچ عنوان از مدیران غیربومی استقبال نمی‌کنیم.

حسینی با اشاره به سوابق دکتر غفاری گفت: دکتر غفاری جزء تعداد انگشت شمار استادتمام، تمام دانشگاه های پیام نور کشور است و در پرونده مدیریتی آن نمی‌توان ذره ای کم کاری پیدا کرد و نکته جالب این است که این آقایان علت برکناری دکتر غفاری را بیان نمی کنند!!!

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی عنوان کرد: حتی برای این شخصیت ارزشمند مراسم تودیع و معارفه هم برگزار نکردند و به صورت خیلی عجولانه و در خفا ایشان را برکنار و مدیر جدید را انتصاب کردند.

وی با اشاره به تعویض مدیر دانشگاه پیام نور استان مرکزی گفت: ما با تعویض دکتر غفاری مشکلی نداریم ولی ایشان باید سابقه نیکویی که دارد باید به جایگاه بالاتری ارتقاء پیدا کند.

حسینی خاطرنشان کرد: ارکان دانشگاه که معاونین دانشگاه باشند هیچکدام از این اتفاق باخبر نبودند و توسط من با خبر شدند که باید برسی شود چرا یک رئیس دانشگاه به این صورت باید از سمت خود برکنار شود؟

نماینده مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان به پیگیری‌های مجمع نمایندگان استان مرکزی اشاره کرد و گفت: ما این موارد را به انضمام مصوبه جلسه اول مجمع نمایندگان با استاندار یه صورت امضا شده شب اول ماه مبارک رمضان به استاندار اعلام کردیم و تصویر آنها هم موجود هست.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محدی
|
-
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
علت را کارمندان جویا شوید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار