مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: ۱۲ هزار ۳۵۰ متر مربع از اراضی دولتی این استان به ارزش ۸۰۰ میلیارد ریال امسال رفع تصرف شد.
کد خبر: ۹۷۵۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۲ 03 July 2021

به گزارش تابناک مرکزی، احمد مرزبان افزود: این اراضی در قالب هفت پرونده با اجرای احکام رفع تصرف فوری و اجرای احکام قطعی صادر شده از سوی مراجع قضایی رفع تصرف شد.

وی ادامه داد: این اراضی در ۳۶۰ مورد گشت یگان حفاظت خودرویی و موتورسیکلت اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی در عملیات های جداگانه رفع تصرف شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: شهرستان ساوه با ۹ هزار و ۸۵۰ متر مربع بیشترین رفع تصرف اراضی دولتی از نظر مساحت در این مدت را به خود اختصاص داد و شهرستان شازند با ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع در رتبه بعدی قرار دارد.

مرزبان بیان داشت: ارزش ریالی بیشترین آمار رفع تصرفات استان مرکزی مربوط به شهرستان ساوه به ارزش ۴۵۵ میلیارد ریال بود و شهرستان شازند نیز با ۳۲۵ میلیارد ریال در رتبه دوم قرار دارد.

۶ هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن راه‌های روستایی است و روزانه حدود ۴۹۰ هزار وسیله نقلیه از جاده‌های این استان تردد می‌کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار