شنا ممنوع
شنا کردن غیر اصولی در سد روستای قزلجه شهرستان تفرش، جان چوپان ۴۰ ساله را گرفت
کد خبر: ۸۵۴۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱ 25 May 2020

شنا کردن غیراصولی در سد، اولین قربانی را در سال‌جاری گرفت

 آتش پاد دوم مسعود آقازیارتی رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: با توجه به اینکه محل بروز حادثه خارج از حوزه وظایف این سازمان می‌باشد، پس از هماهنگی‌های صورت گرفته با معاون محترم خدمات شهری شهرداری اراک، تیم غواصی سازمان رهسپار محل حادثه شد.

آقازیارتی اظهار کرد: یک مرد چوپان که برای شستن گوسفندان در کنار یک سد خاکی اتراق کرده بود، بدون داشتن تجهیزات مخصوص شنا برای تفریح به دل آب زده بود که متاسفانه به یکباره به عمق آب فرو رفته بود.

او ادامه داد: غواصان آتش نشان پس از بررسی محل حادثه و عمق آب و نیز شناسایی محل غرق شدن این مرد ۴۰ ساله به کمک افراد حاضر در محل، با استفاده از تجهیزات غواصی داخل سد شده و پس از جستجوی فراوان موفق به یافتن و خارج کردن این مرد چوپان از درون آب شدند.

او افزود: با تحویل وی به نیرو‌های اورژانس حاضر در محل و پس از انجام معاینات اولیه متاسفانه مرگ این فرد توسط تکنسین اورژانس تایید شد.

رئیس سازمان آتش نشانی اراک خاطر نشان کرد: شنا کردن در سد‌ها و آب بند‌های اطراف شهر بدون داشتن تجهیزات مخصوص ممنوع است و متاسفانه با وجود اطلاع رسانی‌ها و نصب علائم "شنا ممنوع" و نیز تاکیدات مکرر سازمان آتش نشانی، همه ساله شاهد غرق شدن شهروندان در اینگونه اماکن هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار