نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مجلس یازدهم در مقام عمل برای اشتغال،اصلاح روند خصوصی سازی وتحقق جهش تولید برنامه ریزی کند.
کد خبر: ۸۵۴۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲ 24 May 2020

به گزارش تابناک مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز عید فطر در مصلی شهر اراک افزود: نماز عید سعید فطر به مثابه نماز شکر برای پیروزی در یک امتحان بزرگ الهی است که به شکرانه یک ماه روزه داری برپا می کنیم.
دری نجف آبادی با اشاره به اینکه ماه رمضانی که گذشت درس های بزرگی برای امت اسلامی داشت، یادآورشد: ماه رمضان ماه ایثار، ازخودگذشتگی، مجاهدت، مواسات و کمک مومنانه بود که برکات فراوانی برای ملت داشت.
وی با اشاره به اینکه ملت ایران با صبر و شکوری همواره در طول این چهل سال از امتحانات مختلف سربلند بیرون آمده است افزود: امروز به برکت شهید سلیمانی اگرچه بزرگ مرد اسلام را از دست دادیم اما شهادت این فرمانده شجاع و رشید مقاومت برکات فراوانی برای انقلاب اسلامی و امت اسلام داشته است.
امام جمعه اراک گفت: خون مقدس شهید سلیمانی امروز آثار و برکات فراوانی برای پیروزی روز افزون انقلاب و امت اسلامی رقم زده و برکات خون مقدس این شهید تا قیامت برای امت اسلامی باقی خواهد ماند.
دری نجف آبادی اضافه کرد: امروز به برکت خون مقدس شهید سلیمانی حضور آمریکائی ها در منطقه روز به روز در حال کمرنگ شدن است و شهادت این شهید بزرگوار مایه رسوایی آمربکایی ها و حامیان آنها و سند افتخار ملت بزرگ ایران شده است.
وی با اشاره به اینکه در مصیبت ها و سختی ها درس های بزرگی نهفته است که انسان باید زرنگ باشد و از این درس ها عبرت بگیرد افزود: بیماری کرونا علیرغم گرفتاری هایی که برای ملت ایران به همراه داشت یک امتحان بزرگ الهی بود و نعمت فراوانی را برای ملت ایران جاری ساخت.
نماینده ولی فقیه در استان اظهارداشت: بهبود ۸۸ درصدی در کرونا و کنترل نسبی آن نتیجه موفقیت مدیریت اسلامی است که برتری ایران اسلامی نسبت به سایر کشورها را به رخ دنیا کشید،این در حالی رقم خورد که کشور در تحریم های ناجوان مردانه و فشارهای اقتصادی به سر می برد.
امام جمعه اراک افزود: امروز باید تجربه های ارزشمندی که در طول این سه ماه به دست آوردیم هم برای آیندگان و هم برای سایر ملت ها تبیین کنیم چراکه در طول این سه ماه به اندازه چندین سال تجربه به دست آمد.
وی بسیج شدن همه اقشار مردم برای رفع بیماری کرونا را از برکات انقلاب اسلامی دانست که باید قدر آن را بدانیم ادامه داد: مجاهدت ۴۵۰ طلبه بسیجی برای انجام امورات شرعی فوت شدگان کرونایی و توزیع بیش از ۱۳۰ هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک مومنانه در استان نشان از مجاهدت و همبستگی ملت برای یکدیگر است که به برکت انقلاب اسلامی ایجاد شده است.
نماینده ولی فقیه در استان با یادآوری مشکلات صنایع استان گفت: امروز مشکلات شرکت هپکو با شعار حل نمی شود و باید صنعت و اقتصاد مونتاڗکاری در کشور برداشته شود و به جای آن بومی سازی تکنولوژی، اقتصاد دانش بنیان، اقتصاد صادرات محور با کیفیت بالا و رقابت پذیری جایگزین شود.
وی با انتقاد از عملکرد خودرو سازی در کشور افزود: امروز ایران باید در بین ۱۰ کشور برتر تولید کننده خودرو بود که متاسفانه در صنعت خودرو سازی دچار غفلت شدیم و برای جبران این عقب ماندگی همه باید عزم جدی داشته باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار