انتخابات
رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: رایزنی‌هایی برای افزایش شمار شعب اخذ رای در این استان از سوی هیات‌های نظارت در حال انجام است و پیش‌بینی می‌شود حدود سه درصد به شمار شعب اخذ رای افزوده شود
کد خبر: ۸۱۰۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 31 December 2019

احتمال افزایش سه درصدی شمار شعب اخذ رای در استان مرکزی وجود دارد

«بهروز اکرمی» روز سه شنبه پس از برگزاری جلسه با اعضای هیات‌های نظارت و اجرایی شهرستان‌های ساوه و زرندیه در فرمانداری در گفت و گو با خبرنگاران افزود: تعداد نهایی شعب اخذ رای استان بعد از جمع بندی نهایی توسط هیات‌های نظارت در مراکز اصلی و فرعی، اطلاع رسانی می‌شود.

وی گفت: برای رصد فعالیت‌های تبلیغاتی برخی از داوطلبانی که هنوز معلوم نیست تایید یا رد صلاحیت می‌شوند، قرار است هیات‌های نظارت و اجرایی در حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه با دقت و جدیت این موارد را پیگیری کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی اظهار داشت: تامین تجهیزات لجستیکی و پشتیبانی برای برگزاری انتخابات دوم اسفند نیز از دیگر موارد مطرح شده در نشست امروز بود که در این مورد قرار شد نیاز‌های همه شعب اخذ رای احصا و توسط فرمانداران و بخشداران پیگیری‌های لازم برای تامین این ملزومات به عمل آید.

اکرمی در مورد تبلیغات زودهنگام برخی داوطلبان نیز گفت: با توجه به اینکه هنوز مراحل رسیدگی به صلاحیت افراد ثبت نام شده در مراجع مختلف در دست انجام است؛ از این رو همه افراد باید پایبند به قانون باشند و این نکته را بدانند که هرگونه فعالیت تبلیغی در این مرحله صراحتا بر خلاف قانون است.

به گفته این مسئول،  در زمینه آموزش دست اندرکاران انتخابات از قبیل: اعضای شعب اخذ رای، نمایندگان فرمانداران و ناظران نیز مقرر شد که فواصل زمانی نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی و کاربردی اقدام شود.

انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز دوم اسفند به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود تا مردم نمایندگان خود را روانه خانه ملت کنند.

استان مرکزی هفت  کرسی نمایندگی در خانه ملت دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار