در نشست بررسی مسائل و مشکلات آب شرب روستاهای استان
تابناک : زمانی قمی در نشست بررسی مسائل و مشکلات آب شرب روستاهای استان گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام آب روستایی دارای پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد در اولویت قرار گیرد.
کد خبر: ۶۱۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۹ 13 July 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی، نشست بررسی مسائل و مشکلات آب شرب روستاهای استان با حضور ، آصفری نماینده مردم شهرستانهای اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی ، زمانی قمی استاندار مرکزی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و مدیران عامل شرکتهای آبفا،آبفار و آب منطقه ای مرکزی و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان برگزرا شد

زمانی قمی استاندار مرکزی در این نشست با اشاره به اینکه در این جلسه مسائل و مشکلات جدی آب روستایی بیان شد، اظهار کرد: مجموعه موارد احصا شده باید در اختیار حوزه هماهنگی امور عمرانی استانداری و دستگاه های مربوطه قرار گیرد.

وی بیان کرد: دستگاههای اجرایی باید برای رفع مشکلات آب روستاها با هم هماهنگ باشند و در این راستا همکاری نمایند.

استاندار مرکزی تصریح کرد: در برخی از روستاهای استان بوسیله تانکر آبرسانی می شود و آب باید بین آنها توزیع گردد که باید با توجه به امکانات موجود ، تجمیع دستگاهها ، تخصیص اعتبار و ... در دو ماه پیش رو نسبت به آبرسانی به این روستا ها اقدام شود.

زمانی قمی نسبت به تکمیل پروژه های نیمه تمام آب روستایی تاکید کرد و گفت: پروژه های نیمه تمامی که دارای پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد هستند و یا برای تکمیل آنها به اعتبار کمی نیاز است باید مشخص شوند و در اولویت قرار گیرند.

وی عنوان کرد: بحران آب باید بعنوان یک مسئله جدی در نظر گرفته شود و امور مربوط  به این حوزه از سوی مدیران و فرمانداران شهرستانهای استان  با حساسیت و جدیت تمام مورد پیگیری قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار