در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان
تابناک : مردم همیشه در صحنه استان مرکزی امروز با شعار روز جهانی قدس، تجلی آرمان فلسطین و فریاد وحدت امت اسلام علیه جاهلیت مدرن و کودک‌کشی از غزه تا یمن به صحنه آمدند.
کد خبر: ۵۹۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳ 10 July 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی، با آغاز راهپیمایی روز جهانی قدس، گروه های مختلف مردمی در استان مرکزی از 110 نقطه به سمت میعادگاه های نماز جمعه حرکت کردند.

مردم روزه داراستان مرکزی در مسیرهای راهپیمایی شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند و گروهی از راهپیمایان شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر منافق، ‌مرگ بر اسرائیل، مرگ بر ضد ولایت فقیه، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده و خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست سر دادند  

مردم با در دست داشتن پلاکاردها و سر دادن شعارهای مختلف در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.برخی با در دست داشتن پلاکاردهایی از بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر مسئله فلسطین امروز مسئله اول جهان اسلام است و مسئله فلسطین از دستور کار نظام جمهوری اسلامی خارج نخواهد شد و جمله تاریخی امام راحل اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود در این راهپیمایی شرکت کردند.

جملاتی با مضامین ما قدس را آزاد خواهیم کرد، روز قدس روز اسلام است، روز قدس روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است و روز قدس روز هشدار به ابر قدرت هاست نیز در میان جمعیت خودنمایی می کرد.

راهپیمایان با سر دادن شعارهای انقلابی حمایت خود را از تیم مذاکره کننده هسته ای اعلام کردند

راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران و بیش از 770 شهر و شهرستان سراسر کشور از مسیرهای اعلام شده به سمت میعادگاه‌‌های نماز جمعه و در بیش از 80 کشور جهان برگزار شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار