از 25نفر از نخبگان و برترین های علمی، هنری، ورزشی، ادبی و فرهنگی شهرستان مهریز قدردانی شد.
کد خبر: ۵۴۷۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱ 03 January 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ مدیرکل بهزیستی استان گفت: از معلولانی که در جشنواره تئاتر منطقه ای که در استان خراسان جنوبی برگزارشد معلولین استان در این جشنواره31عنوان برتر را کسب نمودند که از این تعداد 17عنوان متعلق به معلولان شهرستان مهریز می باشد.

عفتی افزود: با استفاده از هنر تئاتر می توان ارتباط قوی بین معلولان و جامعه برقرار کرد و ذوق و توانایی های بالقوه آن را به خوبی در جامعه ، بین مردم و خانواده ها نشان داد.

وی اشاره کرد: هنرمندان معلول مهریزی با شرکت در جشنواره تئاتر منطقه ای معلولان کویر، 17 رتبه این جشنواره را از آن خود کردند.

علیرضا علیزاده افزود: 2 نمایش حسنک و دیو سیاه و نمایش عروسکی چرا پاهام می لرزه هر دو به کارگردانی محمدحسن ابوئی و با هنرمندی معلولان مهریز توانست در جشنواره تئاتر معلولان خوب بدرخشد.

سید محمد رستگاری فرماندار مهریز در این مراسم  با تقدیر از عوامل تئاتر شهرستان مهریز که در چهارمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولان کویر خراسان جنوبی در بیرجند حائز رتبه‌های برتر شدند، گفت: این موفقیت بزرگ مایه مباهات وافتخار این شهرستان و توانمندی معلولان شهرستان مهریز و الگوی مناسبی برای نوجوانان و جوانان این منطقه است و آنان با کسب این افتخارات، نشان دادند که خواستن توانستن است و معلولین نیز مانند دیگر افراد جامعه از حق زندگی سالم و عزتمند برخوردارند و باید بستر این مهم برای آنها فراهم شود.

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار