تابناک مرکزی: مدیر شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: طرح تفصیلی ۲۷ شهر استان مرکزی پس از تصویب در شورای عالی شهرسازی و معماری کشور، ابلاغ شد.
کد خبر: ۴۵۰۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵ 29 June 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از راه و شهرسازی استان مرکزی، علی بیات اظهار داشت: در حال حاضر از مجموع ۳۳ شهر استان مرکزی فرآیند تصویب و ابلاغ طرح های جامع و تفصیلی ۲۷ شهر به پایان رسیده است.

وی افزود: تصویب و اجرای طرح های جامع و تفصیلی ویژه هر یک از شهرها یکی از راهبردی ترین و مهمترین اقدامات توسعه ای در استان است چرا که الگوی پیشرفت و افق آینده هر شهر در ابعاد مختلف اجتماعی، عمرانی، اقتصادی و صنعتی شهرها در این طرح ها مشخص می شود.

بیات بیان کرد: طراحی اولیه، تدوین و پیشنهاد شکل گیری طرح های جامع و تفصیلی شهرها در مرحله اول به مهندسان مشاور ذیصلاح سپرده می شود و در مراحل بعدی با حضور نماینده مهندسان مشاور در نشست کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی، جزئیات طرح ها پس از بحث و بررسی به تصویب اعضا می رسد.

مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: از مهمترین تکالیف کارگروه استانی امور زیربنایی و شهرسازی که دبیری آن برعهده این اداره کل می باشد، بررسی و تصویب طرح های جامع و تفصیلی برای شهرهای کوچک و بزرگ استان است.

بیات افزود: طرح تفصیلی شهرها، نقشه توسعه ای مناطق را تعیین می کند و به مسئولان نحوه برنامه ریزی شهری را نشان می دهد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار