مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: شارقی با بیان اینکه استان مرکزی در زمینه مسکن مهر یکی از استان های موفق بوده است گفت: تعداد پروژه های باقی مانده را تا پایان سال 96 به اتمام خواهیم رساند و تحویل اعضا خواهیم داد.
کد خبر: ۳۸۵۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۹ 27 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی، مجید شارقی مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای مسکن استان مرکزی با بیان اینکه استان مرکزی در زمینه مسکن مهر یکی از استان های موفق بوده است گفت: پروژه مسکن مهر در سطح استان در حدود 40 هزار واحد بوده است که اکثرا ساخته و تحویل متقاضیان شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی افزود: تعداد پروژه های باقی مانده را تا پایان سال 96 به اتمام خواهیم رساند و تحویل اعضا خواهیم داد همچنین در مورد پروژه های عارضه دار نیاز است ادارات مختلف از جمله اداره تعاون به دلیل تعاونی بودن اکثر پروژه ها مشارکت بیشتری داشته باشند و اعضا شناسایی شوند تا بانک هم بتواند به تقسیط این پروژه ها اقدام کند.

شارقی خاطر نشان کرد: تعدادی از این پروژه ها در مرحله فونداسیون مانده اند و اعضا ندارند که نیاز است اداره راه و شهر سازی و تعاون و در شهر های زیر 25 هزار نفر بنیاد مسکن نسبت به شناسایی آن ها اقدام کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار