مرکز بوم‌گردی رستاق شهرستان اشکذر در استان یزد با حضور حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهوری به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۳۴۷۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳ 23 December 2016
به گزارش تابناک یزد،این مجموعه که قدمت آن به دوره پهلوی برمی‌گردد با مساحت2 هزار مترمربع دارای هشت اتاق اقامتی، رستوران، تالار، حوضخانه، نارنجستان و باغ بوده و در کنار بناهای شاخص منطقه، فضای آرام و دلنشینی را برای گردشگران داخلی و خارجی فراهم می‌کند.
این مجموعه بوم‌گردی در نظر دارد با احیای معماری بومی و سنتی، حفظ محیط‌های طبیعی و ترویج فرهنگ محلی به گردشگری منطقه رونق بخشد.
معاون پارلمانی رئیس جمهوری امروز در سفری یک روزه علاوه بر بازدید از واحد کاشی عقیق ، مجتمع فولاد آلیاژی ایران ، شرکت تعاونی گلخانه داران کیمیای سبز اشکذر با ظرفیت صادرات به کشورهای روسیه ، عراق ، امارات و عمان ، واحد نمونه گلخانه این شهرستان با صادرات به کشور روسیه و شرکت در شورای اداری استان یزد بر سر گلزار شهدای رستاق اشکذر حاضر و ادای احترام کرد .
امیری در ادامه از بیمارستان 160 تختخوابی حضرت زینب (س) و در حال ساخت شهرستان اشکذر بازدید و در جریان وضعیت و روند ساخت آن قرار گرفت.
وی همچنین از روستای هدف گردشگری بندرآباد و مجموعه تاریخی و گردشگری سلطان این روستا نیز بازدید کرد.
معاون پارلمانی رییس جمهور، در ادامه به همراه استاندار ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری به مقام شامخ سومین شهید محراب آیت الله صدوقی(ره) و مرحوم حجت الاسلام محمد علی صدوقی(ره) امام جمعه فقید یزد ادای احترام کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار