دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی:
تابناک مرکزی: دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی گفت: تلاش جریان اصولگرا، معرفی یک کاندیدا در انتخابات ریاست جمهوری است.
کد خبر: ۳۴۷۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲ 22 December 2016

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از فارس، نادر مقدسی صبح امروز در نشست هفتگی این حزب ضمن تاکید بر پاسخ متقابل دولت به بد عهدی آمریکایی‌ها در ماجرای برجام اظهار کرد: ما منتظر پاسخ قاطع دولت هستیم، زیرا با توجه به گزارش رئیس ‌جمهور در مجلس و سخنان روسای قوا، برجام از سوی آمریکایی‌ها نقض شده است.

وی افزود: البته عده‌ای به دنبال آن هستند که اقدام آمریکا در تصویب مجدد تحریم‌ها علیه ایران را عادی جلوه دهند و بگویند که این اقدام ناقض برجام نیست، اما همه شواهد و نظرات مسئولان و کارشناسان نشان می‌دهد که برجام نقض شده است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی ادامه داد: دولت باید چنین روزی را پیش‌بینی می‌کرد و ما امیدواریم که دولت برای این موضوع پاسخ مناسبی داشته باشد، زیرا تاکنون متضرر اصلی، ایران بوده و وعده‌های داده شده عملیاتی نشده و گره‌ای از مشکلات کشور باز نشده است.

مقدسی با اشاره به مشکلات تولید در استان مرکزی و حاکم بودن رکود بر صنایع استان گفت: انتظار این است که دولت از صنایع کوچک استان حمایت ویژه‌ای داشته باشد و همه توان خود را برای سر پا نگه داشتن صنایع بزرگ دولتی به کار نگیرد.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان مرکزی افزود: بنگاه‌های کوچک و متوسط نقش زیادی در به حرکت درآوردن چرخ‌های تولید دارند و همزمان بخش قابل توجهی از بحران اشتغال را در خود هضم کرده‌اند، اما متأسفانه نه تنها از آنها حمایت نمی‌شود، بلکه برخی اقدامات نادرست، آنها را از رمق انداخته است.

وی با اشاره به اعلام نرخ رشد اقتصادی از سوی دولت در سال جدید اظهار کرد: در حالی که نرخ رشد سال 94 اعلام نشده، اعلام نرخ رشد 6 ماهه سال 95 چگونه توجیه پذیر است و دیگر اینکه در سال 95 با وجود 7.4 درصد رشد مثبت، چرا هنوز به میزان تولید سال 90 با نرخ رشد 4.3 نرسیده‌ایم.

مقدسی در ادامه با نفتی خواندن نرخ رشد اقتصادی اعلام شده افزود: رشد تولید منهای نفت از سه درصد بیشتر نرفته است، اگر این مقدار هم اتفاق افتاده باشد، در حد یک میلیون نفر باید شغل ایجاد شده باشد.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان مرکزی با اشاره به فعالیت جریان اصولگرا برای معرفی یک کاندیدا در انتخابات ریاست جمهوری گفت: تشکل‌های اصولگرا در استان مرکزی برای انتخابات ریاست جمهوری با یکدیگر رایزنی خواهند کرد و ما در این مرحله این حق را قائل هستیم که هرکس نامزد تشکل خود را تعیین کند، اما همه تلاش‌ها برای این است که اصولگرایان به ائتلاف حداکثری برسند.

وی با اشاره به اعلام کاندیدای حزب موتلفه گفت: حزب موتلفه در انتخابات 96 ابتدا نامزد حزبی خود را به جمع اصولگرایان معرفی می‌کند و در صورتی که نامزد ما از نظر همه احزاب اصولگرا دارای صلاحیت لازم بود از آن فرد حمایت می‌کنیم و در صورتی که مورد اجماع اصولگرایان نباشد، ما هم از نامزد واحد اصولگرایان حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار