هفته هفتم لیگ دسته اول بسکتبال
تابناک مرکزی: از هفته هفتم مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال، تیم شهرداری اراک در مصاف با تیم دانشگاه آزاد اسلامی میهمان خود را شکست داد.
کد خبر: ۳۴۲۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۴ 12 December 2016

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از خبرگزاری فارس، دیدار دو تیم شهرداری اراک و دانشگاه آزاد اسلامی در هفته هفتم از سری مسابقات لیگ برتر که با حضور درک بائرمن سرمربی تیم ملی در سالن 2 هزار و 500 نفری امام خمینی (ره) برگزار شد در پایان شهرداری اراک توانست قاطعانه تیم دانشگاه آزاد اسلامی را شکست دهد.

تیم بسکتبال شهرداری اراک در این بازی که از وجود تماشاچیان خوبی برخوردار بود با نتیجه 78 بر 67 بر تیم دانشگاه آزاد اسلامی غلبه کرد و پیروز میدان شد و امتیاز بازی را برای خود ثبت کند.

در کوآرتر اول این مسابقه هیجان انگیز که حضور تماشاچیان به آن شور و نشاط ویژه‌ای داده بود شهرداری اراک توانست با نتیجه 20 بر 16  نتیجه را از آن خود کند.

در کوآرتر دوم نیز شهرداری اراک با اقتدار بازی را دنبال کرد و از حریف خود جلوتر بود و در پایان نیز بازی با نتیجه 36 بر 31 به نفع تیم بسکتبال شهرداری اراک پایان یافت.

در کوآرتر سوم نیز شهرداری اراک با نتیجه 56 بر 44 حریف خود را شکست داد و در پایان تیم بسکتبال شهرداری اراک با نتیجه 78 بر 67 با اقتدار تمام تیم میهمان را شکست داد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار