رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: محمد حسینی تاکید مجمع نمایندگان استان مرکزی استفاده از نیروی بومی توانمند برای اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی است گفت: مجید عسگری پیشنهاد مجمع نمایندگان به وزیر ورزش برای تصدی پست اداره ورزش و جوانان استان مرکزی بوده است
کد خبر: ۳۳۹۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷ 06 December 2016

به گزارش تابناک مرکزی، محمد حسینی نماینده مردم شریف تفرش آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی در خصوص دیدار روز گذشته مجمع نمایندگان استان با وزیر ورزش و جوانان گفت: بعد از انتصاب سلطانی فر به عنوان وزیر ورزش برای بیان مشکلات حوزه ورزش و جوانان این دیدار صورت گرفت.

حسینی با بیان اینکه تعیین تکلیف سریعتر مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی به عنوان دغدغه اصلی مجمع نمایندگان به وزیر ورزش انتقال پیدا کرد خاطر نشان ساخت: تاکید مجمع نمایندگان استان مرکزی استفاده از نیروی بومی توانمند است که این مهم مورد تایید سلطانی فر نیز قرار گرفت.

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی در خصوص پیشنهادی مجمع نمایندگان به وزیر ورزش برای تصدی پست اداره ورزش و جوانان استان مرکزی بیان کرد: مجید عسگری پیشنهاد مجمع نمایندگان برای اداره ورزش و جوانان استان مرکزی بود.

حسینی ادامه داد: مقرر شده است در اولین فرصت وزیر ورزش ضمن هماهنگی با استاندار مرکزی مقدمات حضور مجید عسگری را به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی فراهم کند.

نماینده مردم تفرش آشتیان و فراهان پرداختن به مباحثی چون پیست تارتان که مورد نیاز ورزش استان مرکزی است و کمبودهای حوزه ورزش و جوانان در حوزه های انتخابیه را از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه خواند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
هیچ گزینه ای بهتر از دکتر محسن غفاری ملی پوش سابق تیم ملی استاد دانشگاه و بومی شهر اراک و دارای چندین سال سابقه مدیریت در استان مرکزی نیست . کاش نمایندگان چشمشان را باز میکردنند
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴
بهترین انتخاب جناب اقای عسگری هستند ایشان یکی از نیروهای بومی و دلسوز اراک هستند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار