مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد فرسودگی فضای فیزیکی مدارس را از عمده مشکلات پیش روی این سازمان خواند و بهسازی و مقاوم سازی آن را خواستار شد.
کد خبر: ۳۳۵۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴ 27 November 2016
به گزارش تابناک یزد،احمد شیرزاد در نشست شورای آموزش و پرورش افزود: 3 هزارمیلیاردریال اعتبار در کل کشور از سوی وزارت آموزش و پرورش برای مرمت و بازسازی مدارس فرسوده اختصاص داده شده اکه امیدواریم استان و شهرستان بهاباد سهمی از این اعتبارات را کسب کند تا به مرمت و بازسازی مدارس فرسوده بپردازد .
وی موفقیت موفقیت دانش آموزان بهابادی در حوزه های مختلف علمی، آموزشی، فرهنگی و تربیتی را ستود و اظهار داشت : تدین و باورهای دینی مهمترین عامل موفقیت دانش آموزان این خطه بوده است .
شیرزاد به رویکرد جدید وزارت آموزش و پرورش در توجه به پرداخت مطالبات معلمان اشاره کرد و افزود:کلید موفقیت آموزش و پرورش معلم است و امیدواریم با پرداخت مطالبات معلمان معلم بر انگیزه و نشاط هر چه بیشتر این قشر در راستای اعتلای علم آموزی افزوده شود.
وی تلاش فرهنگیان بهاباد و برنامه ریزی مدیران آموزش و پرورش را ستود و گفت : همدلی و همزبانی مسئولان و نگاه مثبت آنان در همراهی با آموزش و پرورش از دیگر عوامل موفقیت دانش آموزان این شهرستان است .
شیرزاد به فراهم آوردن زمینه ادامه تحصیل دانش آموزان در مناطق روستایی و دور افتاده اشاره کرد و افزود: در مناطق روستایی استان مدارس ابتدایی حتی با یک دانش آموز نیز دایر شده است .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار