تابناک: تیم بسکتبال شهرداری اراک برابر قهرمان فصل گذشته این رقابت ها با نتیجه 76 بر 69 شکست خورد.
کد خبر: ۳۱۹۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰ 27 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، نماینده استان مرکزی در اولین دیدار خود از سری مسابقات لیگ برتر بسکتبال عصر پنج شنبه 6 آبان ماه و از ساعت 16 میزبان پتروشیمی بندر امام بود که این دیدار با نتیجه 76 بر 69 به سود پتروشیمی بندر امام به پایان رسید.

پتروشیمی بندر امام قهرمان فصل گذشته سوپر لیگ کشور در شرایطی برابر شهرداری اراک صف آرایی میکرد که ماه گذشته در مسابقات آسیایی موفق به کسب مقامی سوم شده و از امادگی کامل و حضور تمامی نفرات خود بهره می برد.

در کوآرتر اول این مسابقه تیم پتروشیمی بندر امام موفق به ایجاد اختلاف امتیاز با شهرداری اراک شد و با حفظ این اختلاف کوآرتر اول را با نتیجه 26 بر 20 به سود خود به پایان برساند.

در کوآرتر دوم شاگردان کسایی پور به دنبال کم کردن اختلاف بودند و تا یک امتیازی تیم پتروشیمی نیز پیش رفتند اما باز هم پتروشیمی با کمک بازیکنان خارجی خود این کوآرتر را با اختلاف شش امتیاز و با  حساب 43 بر 37 پیروز شد.

نماینده استان در کوآرتر سوم به خود آمد و اختلاف را به یک امتیاز رساند و در شرایطی که می توانست نتیجه را به تساوی بکشاند، مصدومیت محمد زارعی بازیکن شهرداری باعث شد شیرازه این تیم از هم بپاشد و با از دست دادن موقعیت های خود، باز هم شاگردان شاهین طبع اختلاف را افزایش داده و با 3 امتیاز اختلاف این کوآرتر را نیز پیروز شدند.

شهردرای اراک در کوآرتر چهارم نیز نتوانست نتیجه را جبران کند تا تیم پتروشیمی بندر امام با امتیاز 76 بر 69 اولین شکست اراکی ها را رقم بزند.

بهترین بازیکن تیم شهردرای اراک در این دیدار اصغر کاردوست با کسب 16 امتیاز 12 ریباند و 2 پاس منجر به گل بود.

گفتنی است شهرداری اراک در هفته دوم این مسابقات دوشنبه  10 آبان در میهمان همنام گرگانی خود خواهد بود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار