سرمربی تیم بسکتبال شهرداری اراک؛
تابناک: محمد کسایی پور حضور همزمان دو بازیکن خارجی در زمین و چندین ملی پوش در لیگ را باعث جذابی لیگ دانست و گفت: قرار گرفتن تیم بسکتبال شهرداری اراک در جمع چهار تیم برتر ایران در پایان فصل گذشته لیگ برتر بسکتبال توقعات را از این تیم بالا برده است و ما آماده ایم تا توقعات را برآورده کنیم.
کد خبر: ۳۱۸۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۵ 26 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، محمد کسایی پور سرمربی تیم بسکتبال شهرداری اراک در آستانه آغاز لیگ برتر بسکتبال و دیدار با قهرمان فصل گذشته این رقابت ها در گفتگو با رادیو ورزش در خصوص این دیدار گفت: بازی سختی برابر پتروشیمی بندر امام که به تازگی از مسابقات آسیایی فارغ شده است در پیش داریم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری اراک از حضور تمامی بازیکنان این تیم به جز یکی از بازیکنان خارجی که هنوز وارد ایران نشده است در دیدار اول خبر داد و افزود: با توجه به اینکه از اوایل هفته تمامی بازیکنان در تمرینات حضور پیدا کردند  برای رسیدن به آمادگی کامل به زمان بیشتری احتیاج داریم با این حال تمام تلاش خود را برای رسیدن به مرز آمادگی و هماهنگی انجام داده ایم.

وی ادامه داد: قرار گرفتن تیم بسکتبال شهرداری اراک در جمعه چهار تیم برتر ایران در پایان فصل گذشته لیگ برتر بسکتبال توقعات را از این تیم بالا برده است و ما آماده ایم تا توقعات را برآورده کنیم.

کسایی پور برگزاری لیگ جدید به صورت رفت و برگشت و بعد از ان چینش تیم ها براساس قرار گرفتن در رده های زوج و فرد را دارای نقاط ضعف و قوت خواند و تصریح کرد: قطعا برگزاری مسابقات لیگ در هرسال به صورت یک شکل ثابت می تواند به افزایش کیفیت لیگ کمک کند.

سرمربی تیم بسکتبال شهردرای اراک فصل جدید رقابت های لیگ برتر بسکتبال را پرهیجان دانست و خاطر نشان کرد: چیزی که به طور قطع می توان درباره آن نظر داد این است که به جهت حضور همزمان دو بازیکن خارجی در زمین و چندین ملی پوش در این فصل رقابت ها شاهد لیگ جذاب و پویایی خواهیم بود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار