سرمربی تیم بسکتبال شهرداری اراک؛
تابناک: سرمربی تیم بسکتبال شهرداری اراک گفت: تیم های حاضر در لیگ برتر بسکتبال با توجه به رسانه های استان مرکزی و حضور تماشاگران خونگرم اراکی که حامیان اصلی تیم بسکتبال شهرداری اراک به شمار میروند کار دشواری را برابر تیم شهرداری اراک در پیش خواهند داشت.
کد خبر: ۳۱۰۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶ 11 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، محمد کسایی پور سرمربی تیم بسکتبال شهرداری اراک در نشست مطبوعاتی باشگاه شهرداری اراک که در محل این باشگاه برگزار شد در ابتدای سخنان خود به موضوع بومی و غیر بومی بودن بازیکنان اشاره کرد و گفت: زمانی در ترکیب تیم ملی بسکتبال جمهوری اسلامی ایران 10 بازیکن تهرانی و تنها 2 بازیکن شهرستانی حضور داشتند.

وی ادامه داد: نگاه استراتژیک به امر بومی سازی که مقوله ای زمانبر است نیازمند آماده سازی بسترهای مناسب است تا بتوان از تمام پتانسیل موجود بسکتبال استان در سطح لیگ برتر استفاده شود.

کسایی پور با اشاره به تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان که با بستن قرادادهای بلند مدت با بازیکنان آکادمی خود بعد از 8 سال توانست از آنها بهره ببرد بیان کرد: استان مرکزی دارای استعدادهای درخشان در ورزش بسکتبال است و مدرسه بسکتبال باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اراک نیز محلی مناسب برای پرورش این استعدادها به شمار می رود.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری اراک بومی گرایی را تنها مختص بازیکنان ندانست و با تاکید بر اینکه روزی باید هدایت تیم بسکتبال شهرداری اراک بر عهده یک مربی بومی باشد خاطر نشان کرد: در گذشته روی تیم بسکتبال شهرداری اراک حسابی باز نمی کردند اما امروز نوع نگاه به تیم بسکتبال شهرداری اراک عوض شده است.

وی ادامه داد: تیم های حاضر در لیگ برتر بسکتبال با توجه به رسانه های استان مرکزی و حضور تماشاگران خونگرم اراکی که حامیان اصلی تیم بسکتبال شهرداری اراک به شمار میروند کار دشواری را برابر تیم شهرداری اراک در پیش خواهند داشت.

کسایی پور به حفظ 7 نفر از بازیکنان سال گذشته تیم بسکتبال شهرداری اراک اشاره و تصریح کرد: امسال تیمداری شهرداری اراک در لیگ دسته اول بسکتبال با توجه به سیاست های باشگاه زمینه را برای حضور بازیکنان اراکی بیشتری در ورزش بسکتبال فراهم کرده است.

وی افزود: تنها شهرداری اراک و پتروشیمی بندر امام در لیگ دسته اول تیمداری می کنند و ما می توانیم در طول فصل از بازیکنان حاضر در لیگ دسته اول نیز برای حضور در ترکیب تیم لیگ برتری شهرداری استفاده کنیم.

کسایی پور از جذب دو بازیکن خارجی برای حضور در تیم بسکتبال شهرداری اراک خبر داد و اظهار کرد: جنگ تیم ها در پیش فصل با بداخلاقی های بعضی تیم ها همراه است که با بدبین کردن ذهن بازیکنان نسبت به اراک سعی داشتند به تیم بسکتبال شهرداری ضربه بزنند.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری اراک جذب بازیکنان جدید چون اجاقی و  داودی را متناسب با بودجه تیم بسکتبال شهرداری اراک دانست و گفت: تمرکز بیشتر و دوری از حاشیه می تواند تداوم موفقیت های تیم بسکتبال شهرداری اراک را رقم بزند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار