مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی ؛
تابناک: حجت الاسلام حسن هنرمند با بیان اینکه مسئولان عربستانی صلاحیت اداره حرمین شرفین را ندارند گفت: اتحاد امروز مسلمانان امری واجب است و بیداری مسلمانان و اجرایی شدن تشکیل کمیته حقیقت یاب می تواند ابعاد مغفول مانده این فاجعه را بیشتر مشخص کند.
کد خبر: ۲۹۳۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۳ 08 September 2016

به گزارش تابناک از استان مرکزی، حجت الاسلام حسن هنرمند مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در حاشیه یادواره شهدای منا که در آستان مقدس امامزادگان عبدالله (ع) و آمنه خاتون (س) اراک برگزار شد در پاسخ به سوال خبرنگار تابناک در خصوص حادثه منا گفت: حادثه منا بی کفایتی، بی خردی و بی تدبیری مسئولان آل سعود را در اداره حرمین شرفین نشان داد.

حجت الاسلام هنرمند تاکید کرد: امروز آل سعود وظیفه اصلی خود را رها کرده است و به عنوان دلال اسرائیل و صهیونیزم در حال جنگ با مسلمان ها است.

وی ادامه داد: سیاست مسئولان عربستان برای ایجاد تفرقه و اختلاف در بین مسلمانان و ریختن خون مسلمان ها جای هیچ تعجبی را باقی نگذاشته است که شاهد بروز چنین فاجعه ای در حرم امن باشیم.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی خواستار بیداری مسلمانان بعد از وقوع فاجعه منا شد و تاکید کرد: اتفاقات رخ داده در مراسم حج سال گذشته به اثبات رساند آل سعود صلاحیت اداره حرمین شریفین را ندارد و جهان اسلام باید فکری به حال اداره حرمین بکند.

حجت الاسلام هنرمند مواضع قوی و بسیار مقتدرانه رهبر معظم انقلاب بعد از فاجعه منا را به اذعان همگان باعث عقب نشینی حاکمان عربستان دانست و گفت: اتحاد مسلمان ها امروز بسیار لازم و حیاتی است و باید فرمان رهبر معظم انقلاب در تشکیل کمیته حقیقت اجرایی شود و منصه ظهور برسد تا ابعاد خفته و مغفول مانده این فاجعه برای جهانیان آشکار شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار