منتخب اول مردم قم در مجلس دهم؛
تابناک: منتخب اول مردم قم در مجلس دهم: در پشت هزینه های هنگفت تبلیغاتی قطعا زد و بند با بخش های خصوصی و دولتی، رانت خواری، باندبازی، منفعت طلبی و فساد رخ خواهد داد و مردم باید با قاطعیت با این پدیده شوم در کشور مبارزه کنند.
کد خبر: ۲۱۹۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۹ 27 April 2016

به گزارش تابناک مرکزی، احمد امیرآبادی فراهانی با حضور در بین نمازگزاران و حامیان محمد حسن آصفری در مسجد امام حسین علیه السلام با بیان اینکه بر اساس وظیفه و تکلیف شرعی خود به بیان دیده های خود از عملکرد محمد حسن آصفری در مجلس نهم خواهم پرداخت گفت: مجلس دو وظیفه قانون گذاری و نظارت بر اجرای قانون را بر عهده دارد و در این امر جناب آقای آصفری به واقع فردی فعال و تاثیر گذار بوده است.

وی به بیان دو مورد از اقدامات مثبت محمد حسن آصفری در طول دوره چهارساله حضور در مجلس نهم پرداخت و تصریح کرد: یکی از اقدامات مثبت آصفری را می توان به سوال ایشان از وزیر و تصویب طرح پرداخت وام ازدواج به جوانان در مجلس عنوان کرد که باعث شد قریب 700 هزار نفر از جوانان از این طریق وام مربوطه را دریافت کنند.

ایشان افزود: طرح بیمارستان 320 تختخوابی حضرت ولیعصر عج ا... استان مرکزی نیز با پیگیری های مستمر شخص آصفری و تامین بودجه مورد نیاز برای این طرح در حال احداث است

منتخب اول مردم قم در مجلس دهم به ذکر این نکته که به گواه آقایان باهنر و عبدالهی که هفت دوره در مجلس حضور داشته اند سخت ترین دوران مربوط به مجلس نهم بوده است اظهار داشت: رکود حاکم بر کشور، مشکلات اقتصادی و وضع معیشتی مردم را انسان وقتی در کنار تلاش نماینده برای جذب بودجه به منظور هزینه در حوزه انتخابیه خود میگذارد پی به بزرگی کار نماینده می برد.

وی افزود: محمد حسن آصفری با من و آقای لاریجانی ریاست مجلس برای جلوگیری از جداشدن چند شهر استان مرکزی و تلفیق آنها به استان قم درگیری لفظی پیدا کرد و با جدیت و قاطعیت تمام مانع از انجام این کار شد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شنیدن حرف هایی از زبان بعضی ها که اگر نماینده همسو با دولت وارد مجلس شود میتواند منابع مالی بیشتری را جذب کند را از روی ناآگاهی دانست و گفت: در درجه اول مردم باید بدانند این مجلس است که منابع را تخصیص می دهد نه دولت و در وهله بعد این سوال پیش می آید که منظور از همسو بودن با دولت به چه معناست؟

ایشان ادامه داد: اگر منظور از همسو بودن با دولت کمک به دولت برای رفع مشکلات مردم است قطعا محمد حسن آصفری همسو با دولت است اما اگر هدف نوکر دولت بودن و گوش به فرمان دولت بودن است مردم این را باید بدانند که محمد حسن آصفری صدای مردم است فریاد مردم است و زیر فشار کانون های قدرت و ثروت نخواهد رفت.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: اگر امروز نماینده با استفاده از عناصر دولت در بخش های خصوصی استاندار، فرماندار، بخشدار و افراد وابسته به دولت رای جمع کرد فردا باید بله قربان گوی دولتی ها باشد و نمی تواند به مردم خدمت کند.

امیرآبادی فراهانی هزینه های هنگفت انتخاباتی را که امروز از سوی اصلاح طلبان در حال رخ دادن است را عامل اصلی فساد دانست و گفت: نماینده ای که در ماه 5 میلیون حقوق میگیرد چگونه توان این امر را دارد که هزینه های هنگفت انتخاباتی را جبران کند.

وی افزود: در پشت هزینه های هنگفت تبلیغاتی قطعا زد و بند با بخش های خصوصی و دولتی، رانت خواری، باندبازی، منفعت طلبی و فساد رخ خواهد داد و مردم باید با قاطعیت با این پدیده شوم در کشور مبارزه کنند.

ایشان با اشاره به اینکه وقتی کاندیدایی که سابقه حضور در مجلس را داشته است مهر رد صلاحیت را با خود یدک میکشد بی شک باعث آبرو ریزی شهر و استان می شود خاطر نشان کرد: محمد حسن آصفری با سابقه درخشان در مجلس امروز آماج تخریب ها و تهمت ها قرار گرفته است و من که چهار سال با ایشان همکار بوده ام امروز شهادت می دهم آصفری فردی فعال و پیگیر در امور بوده و امروز مظلوم واقع شده است.

منتخب اول مردم قم در مجلس دهم وظیفه دولت را اجرای صحیح و دقیق امور اجرایی دانست و گفت: امروز اگر در نظام سلامت شاهد تحول هستیم به خاطر فریادهایی بوده است که امثال محمد حسن آصفری در مجلس سر داده اند که یک درصد ارزش افزوده اضافه شده است و این پول به منظور خدمت رسانی بهتر به مردم در حوزه سلامت در اختیار آقای هاشمی قرار گرفته است.

امیرآبادی فراهانی اقبال مردم در کلانشهر به افراد خدمتگذار و جریان انقلابی نظام را خوب توصیف و تاکید کرد: در کلانشهرهایی مثل مشهد، تبریز و... اختلاف افراد اصولگرا با نفر دوم بسیار فاحش و قابل تامل است و امروز وقتی دوستان از این شهر به آن شهر سفر می کنند نشان میدهد برای تصاحب 69 کرسی باقی مانده مجلس احساس خطر کرده اند.

منتخب اول مردم قم در مجلس دهم در پایان سخنان خود درباره مخالفت محمد حسن آصفری با طرح حذف یارانه ها گفت: دولتمردان در اتاق های در بسته کمیسیون بودجه حرف از مصیبت عظما هنگام پرداخت یارانه میزنند و از ما میخواهند یارانه ها را حذف کنیم اما در مقابل دوربین ها با بی شرمی تمام با دروغ پراکنی سخن از جلوگیری برای قطع یارانه ها می گویند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار