در آخرین روزهای تبلیغات رسمی مرحله دوم انتخابات مجلس دهم
تابناک: انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه اراک به منظور افزایش قدرت تحلیل سیاسی دانشجویان با ارسال دعوت نامه از آقایان آصفری و مقدسی درخواست برگزاری مناظره کرده است. این دعوت از سوی آصفری با پاسخ مثبت همراه بوده است اما سید مهدی مقدسی تمایلی به این کار نشان نداد.
کد خبر: ۲۱۹۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۵ 26 April 2016

به گزارش تابناک مرکزی، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار های مختلف با دانشجویان و دانشگاهیان به این نکته اذعان داشته اند که " که یکی از وظایف تشکلهای دانشجویی این است که نوعی برنامه‌ریزی کنندکه دانشجو قدرت تحلیل سیاسی پیدا کند؛ هر حرفی را به آسانی نپذیرد و هر احتمالی را به ‌آسانی در ذهن خودش راه ندهد یا رد نکند؛ این قدرتِ تحلیل سیاسی، خیلی مهم است. فعّالیت سیاسی، برای پیدا شدن قدرت تحلیل در دانشجو است. این دانشجو اگر قدرت تحلیل سیاسی نداشته باشد، فریب می خورد و فریب خوردن دانشجو، درد بزرگی است که تحمّلش خیلی سخت است."

شانه خالی کردن مقدسی از مناظره با حسن آصفری

پر همین اساس انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه اراک به منظور فراهم کردن فرصت بحث و تبادل نظر پیرامون خط مش ها و تفکرات دو کاندیدای راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب با دعوت از آقایان آصفری و مقدسی سعی به برگزاری مناظره در چارچوب قوانین و مقررات داشته است. این دعوت از سوی محمد حسن آصفری با پاسخ مثبت روبرو شده است اما کماکان سید مهدی مقدسی پاسخی برای این دعوت ارائه نداده است.

شانه خالی کردن مقدسی از مناظره با حسن آصفری

در روزهای پایانی تبلیغات مرحله دوم  انتخابات مجلس دهم و نزدیک شدن به زمان رای گیری دانشجویان می توانند بر اساس نوع برخورد کاندیداها بهترین تصمیم را برای انتخاب اصلح بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار