با قبول شکست برابر پالایش نفت آبادان
تابناک: تیم نفت آبادان با پیروزی مقابل شیمیدر به فینال رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال راه یافت تا شهرداری اراک که برابر پتروشیمی بندر امام تن به شکست داده بود در مرحله رده بندی با شیمیدر تهران رقابت کند.
کد خبر: ۲۰۸۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۰ 08 April 2016

به گزارش تابناک مرکزی، در بازی هفتم مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال عصر امروز در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران دو تیم شیمیدر تهران و پالایش نفت آبادان برای تعیین تیم صعود کننده به فینال رقابت ها به مصاف یکدیگر رفتند.

این مرحله از رقابت ها به صورت چهار از هفت برگزار شد و تساوی دو تیم در عدد سه تکلیف تیم صعود کننده را به دیدار هفتم گره زده بود.

تیم نفت آبادان در پایان این دیدار موفق شد با حساب 77 بر 74 مقابل شیمیدر تهران به برتری دست یابد و با صعود به فینال این مسابقات حریف پتروشیمی بندر امام شود.

در بازی امروز اوشین ساهاکیان با 15 امتیاز و 9 ریباند، موثرترین بازیکن شیمیدر بود و سجاد مشایخی هم 19 امتیاز و 7 ریبانددیگر برای تیم تهرانی کسب کرد.

برای تیم نفت آبادان نیز محمد جمشیدی با 21 امتیاز، 12 ریباند و 4 پاس گل، موثرترین بازیکن بود و زلاتکو یووانویچ 24 امتیاز و 6 ریباند دیگر برای نفتی‌ها به دست آورد.

به این ترتیب تیم‌های جنوبی نفت آبادان و پتروشیمی بندر امام از روز یک‌شنبه برگزار کننده بازی‌های فینال خواهند بود و دو تیم شهرداری اراک و شیمیدر تهران که نخستین فصل حضور  خود را در لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور تجربه می کنند برای در دیداره رده بندی با یکدیگر مصاف خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار