مدیرعامل شرکت برق منطقه ای یزد گفت: امسال با وجود مشکلات تولید و نقدینگی توانستیم به قدرت نصب شده نیروگاهی بالای 2200 مگاوات برای نخستین بار دست یابیم.
کد خبر: ۲۰۳۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰ 28 March 2016

به گزارش تابناک یزد،محمدحسن صباغ زادگان  با اشاره به دو سفر وزیر نیرو به استان یزد در سال 94 افزود: افتتاح طرحهای بزرگ صنعت برق در هر یک از این سفرها از قبیل پست 63/20 کیلو ولت میبد و 400/230 کیلوولت بافق و نیروگاه 484 مگاواتی تابان، تنها بخشی از عملکرد و خدمات شبانه روزی پرسنل صنعت برق استان یزد بوده که تا پایان سال گذشته حاصل شده است.

وی تعهد کاری، اخلاص در عمل، تلاش، استقامت و پیگیری همکاران خود را از عوامل پیشرو بودن این شرکت در شاخص های مختلف در استان و کشور بیان کرد .
مدیرعامل برق منطقه ای یزد تصریح کرد: بارگیری از تمام ظرفیت پست 400/230 کیلوولت نخلستان بافق ، پایداری شبکه برق استان در آخرین ساعت های پایانی سال 94، به مدار آمدن نیروگاه B.O.O در استان، مدیریت مصرف و اجرای موفقیت آمیز طرح تعطیلات و تعمیرات و عبور از پیک بار تابستان 94، تامین بخشی از منابع مالی از طریق اوراق مشارکت، قرارگرفتن مرکز پژوهش های خورشیدی در چارت سازمانی شرکت از دیگر فعالیت های این شرکت است.
این مسئول یادآور شد: با توجه به سخنان رئیس جمهوری که سال 95 را سال رونق اقتصادی و رشد صنایع بیان کرده است پیش بینی می شود مصرف برق صنایع نیز هم زمان با آن افزایش یابد و در پساتحریم لازم است مدیریت بیشتری بر تولید، مدیریت مصرف و کنترل رشد بار داشته باشیم تا بتوانیم تابستان امسال نیز بدون خاموشی سپری کنیم.
هم اکنون 598 هزار مشترک در استان داریم که 20 هزار و 556 مشترک آن در سال جاری اضافه شده اند.
بیشترین مشترکان استان یزد با 484 هزار و 794مشترک خانگی هستند و کمترین آمار ما هم مربوط به کشاورزی است که هم اکنون هشت هزار و 505 مشترک دارد.
از این میزان 22 و نیم درصد در بخش خانگی ، بیش از 49 درصد در زمینه صنعتی ، 17درصد در بخش کشاورزی ، 5.3 درصد در بخش تجاری، 5.7 درصد بخش عمومی و سایر مصارف مصرف می شود که بیانگر استفاده 83درصد انرژی الکتریکی استان در حوزه تولید است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار