مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
تابناک: تیم شهرداری اراک در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال برابر پتروشیمی بندر امام تن به کشت داد تا امیدهایش را برای حضور در فینال از دست بدهد.
کد خبر: ۱۹۸۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۱ 15 March 2016

به گزارش تابناک مرکزی، دیدارهای مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور در اراک و آبادان و پیگیری شد که در اراک تیم شهرداری اراک پس از سه روز استراحت در سالن امام خمینی (ره) به مصاف تیم پتروشیمی بندر امام رفت که این دیدار در پایان با برتری پتروشیمی و صعود این تیم به فینال رقابت ها به پایان رسید.

دیدارهای مرحله نیمه نهایی با احتساب نتایج دور مقدماتی و به صورت چهار از هفت برگزار می شود و تیم پتروشیمی با برتری در هر سه دیدار مرحله مقدماتی به یک پیروزی برای فینالیست شدن احتیاج داشت.

دو تیم در شرایط متفاوت باید رو در روی یکدیگر قرار می گرفتند. شهرداری اراک با کسب ۱۵ برد و ۹ شکست به عنوان تیم چهارم مرحله مقدماتی در مرحله حذفی به مصاف تیم پر قدرت دانشگاه آزاد رفت که بعد از برگزاری چهار دیدار سخت و نفسگیر سرانجام در آخرین دیدار با شکست تیم دانشگاه جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کرد که این امر انرژی بسیاری را از تیم شهرداری اراک گرفت تا با خستگی بسیار برابر پتروشیمی حاضر شود.

در سوی دیگر میدان اما پتروشیمی قهرمان فصل گذشته و قهرمان غرب آسیا به عنوان تیم نخست مرحله مقدماتی کار چندان دشواری را در مرحله حذفی نداشت و در همان دیدار اول با شکست دادن شهرداری تبریز راهی مرحله نیمه نهایی شد تا پس از دو هفته استراحت برای تعیین تیم فینالیست با شهرداری اراک پیکار کند.

تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام که از آغاز رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور تنها چهار شکست را تجربه کرده بود، از خستگی تیم شهرداری نهایت استفاده را برد و در چهار کوارتر بازی به ترتیب با نتایج ۲۲ بر ۱۶، ۵۳ بر ۳۹، ۷۳ بر ۵۲ و سرانجام ۱۰۰ بر ۸۶ پیروز میدان شد تا با کسب چهارمین برد خود جواز حضور در فینال را کسب کند.

در دیگر دیدار مرحله نیمه‌نهایی، تیم پالایش نفت در  آبادان با حساب ۹۰ بر ۸۳ در اوورتایم شیمیدر تهران را شکست داد تا در مجموع دو تیم در تعداد بردها دو به دو مساوی شوند.

بدین ترتیب شهرداری اراک  در دیدار رده بندی باید به مصاف تیم بازنده دیدار پالایش نفت آبادان و شیمیدر تهران برود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار