همزمان با سراسر کشور؛
مدیرکل فرهنگ و ارشاد ‌استان مرکزی گفت: همزمان با سراسر کشور آزمون جامع استانداردهای مهارتی کاردانش با نظارت اداره‌کل ‌ارشاد ‌استان مرکزی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۷ 31 January 2015

حسین شاکری با اشاره به برگزاری نخستین آزمون جامع استانداردهای مهارتی کاردانش در استان اظهار داشت: این دوره آزمون جامع استانداردهای مهارتی کاردانش تحت نظارت اداره کل فرهنگ‌و ارشاد اسلامی استان مرکزی هم‌زمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: آزمون جامع هماهنگ استانداردهای مهارتی فرهنگ و هنر در سال تحصیلی 94-93 آغاز و حدود 626 نفر شرکت کننده در آزمون کتبی شرکت می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: در آزمون عملی609 شرکت‌کننده به رقابت می‌پردازند و به طور هماهنگ این دوره آزمون در سراسر کشور برگزار می‌شود.

شاکری با اشاره به آزمون سراسری کشور گفت: این آزمون نظری و عملی مهارتی کار و دانش تحت نظارت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده که از 15 بهمن ماه امسال آغاز و تا 17 بهمن ماه در استان مرکزی ادامه دارد.

وی افزود: ملاک‌ها و راحی پرسش‌نامه‌های آزمون جامع (پایان دوره) بر اساس آموزش‌های مهارتی سرفصل‌ها و استانداردهای مصوب مجموعه هشتم وزارت آموزش و پرورش بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: نخستین دوره آزمون ادواری در 14 رشته مهارتی کار و دانش بوده که در 2 بخش نظری و عملی در رشته‌های گرافیک رایانه، چهره آرایی و چهره سازی، تصویربرداری، عکاسی، تولید چند رسانه‌ای، طراحی صفحات وب، تصویر سازی کامپیوتری در همه ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها برگزار می‌شود.

شاکری با اشاره به آزمون عملی گفت: آزمون عملی هنرجویان کار و دانش از 15 و 16 بهمن ماه در 2 نوبت صبح و عصر در مجتمع دیجیتال ‌آیینه اراک برگزار می‌شود.

وی افزود: آزمون نظری نیز روز جمعه 17 بهمن ماه ساعت 10 صبح در محل هنرستان شهید رجایی اراک برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار