در هفته ماقبل پایانی مرحله گروهی لیگ دسته اول فوتسال
تابناک: تیم سن ایچ ساوه که در مکان دوم جدول رده بندی قرار دارد با قبول شکست برابر پاس قوامین تهران هم امتیاز با تیم های سوم و چهارم جدول رده بندی برای صعود، به برتری در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ دسته اول فوتسال احتیاج دارد.
کد خبر: ۱۹۰۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۹ 01 March 2016
به گزارش تابناک مرکزی، در هفته سیزدهم و ماقبل پایانی مرحله گروهی رقابت های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور تیم های شهرداری و سن ایچ امیدوار به صعود از این مرحله هستند.

در گروه نخست تیم های سن ایچ و پاس قوامین تهران در دیداری حساس در حالی در ساوه به مصاف یکدیگر رفتند که ارژن شیراز با برتری برابر آتلیه طهران قم به عنوان تیم نخست از این گروه صعود کرده بود و سن ایچی ها برای تداوم امیدواری به صعود و تصاحب جایگاه دومی به هر سه امتیاز این بازی خانگی نیاز داشتند.

تیم فوتسال پاس قوامین میهمان از اشتباه فردی مدافع سن ایچ بهره گرفت و گل اول را وارد دروازه سن ایچ کرد تا کار در نیمه اول با یک گل به سود پاسی ها به پایان برسد. در آغاز نیمه دوم تیم سن ایچ موفق شد به گل تساوی برسد. این نتیجه تا هفده ثانیه مانده به پایان تداوم داشت تا اینکه پاسی ها با بهره گرفتن از سیستم پنج نفره موفق به زدن گل دوم شدند.

سن ایچ ساوه که سراسیمه به دنبال جبران گل خورده بود در یک ثانیه پایانی گل سوم را هم دریافت کرد تا این دیدار در مجموع با حساب سه بر یک به سود پاس قوامین به پایان برسد.

تیم های سن ایچ ساوه، پاس قوامین تهران و آتلیه طهران هر سه با 21 امتیاز در رتبه های دو تا چهارم جدول قرار دارند تا تکلیف دومین تیم صعود کننده از این گروه در هفته پایانی مشخص شود.

در هفته پایانی یک شنبه 16 اسفند ماه تیم سن ایچ ساوه باید در کاشان به مصاف تیم سقوط کرده شهروند برود. تیم آتلیه طهران قم میزبان تیم انتهای جدولی شهرداری نکا است و پاس قوامین تهران پذیرایی از تیم صعود کننده ارژن شیراز را بر عهده دارد.

در گروه دوم تیم مدعی شهرداری ساوه در قزوین مقابل تیم کشاورز قرار گرفت. کسب هر سه امتیاز این دیدار برای دو تیم که شرایط متفاوتی را در جدول تجربه می کردند بسیار حائز اهمیت بود. شهرداری برای زنده نگه داشتن امید های خود برای صعود از این گروه و کشاورز برای فرار از سقوط به دنبال پیروزی در این دیدار بودند.

شهرداری ها در نیمه اول با فاصله سی ثانیه دو بار دروازه میزبان را گشودند تا با برتری به رختکن بروند. تیم جوان کشاورز در آغاز نیمه دوم موفق شد اختلاف را کاهش دهد اما این گل ماندنی نبود و شاگردان خبیری خیلی زود به گل سوم دست یافتند تا بار دیگر بر بازی مسلط شوند و با ایجاد موقعیت های فراوان نتیجه بازی را شش بر یک کنند. قزوینی ها به فکر جبران افتاده و دو گل زدند تا بار شکست کمتر شود. این بازی در پایان با برتری شش بر سه تیم شهرداری ساوه به پایان رسید و کشاورز با لیگ دسته اول خداحافظی کرد.

پیروزی تیم شهرداری ساوه در روزی کسب شد که تیم دانشگاه آزاد با شکست زاگرس خوزستان به هفته ها صدرنشینی این تیم پایان داد و خود بر صدر تکیه زد.

در این گروه تیم های دانشگاه آزاد، زاگرس خوزستان و شهرداری ساوه به ترتیب با 28، 26 و 26 امتیاز در رتبه های اول تا سوم جدول رده بندی قرار دارند و هفته پایانی تکلیف تیم های صعود کننده را مشخص خواهد کرد.

در هفته پایانی دوشنبه هفدهم اسفند ماه شهرداری ساوه میزبان تیم رده چهارمی پاژ مشهد است. دانشگاه آزاد اسلامی تهران پذیرای تیم سقوط کرده کشاورز قزوین است و زاگرس خوزستان میهمان تیم رده پنجمی چکاد آتیه شهریار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار