رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی:
تابناک: رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی: با انصراف 59 نفر از رقابت انتخابات مجلس دهم تعداد نامزدهای حاضر در صحنه رقابت انتخابات به 145 نفر رسید.
کد خبر: ۱۸۷۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۸ 25 February 2016

به گزارش تابناک مرکزی، شکراله حسن بیگی رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی در آستانه انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان مرکزی را دارای هفت کرسی در مجلس شورای اسلامی خواند که در کل استان مرکزی 145 نفر برای حضور در بهارستان رقابت خواهند کرد و گفت: با انصراف 59 نفر در استان مرکزی تعداد نامزدهایی که در صحنه رقابت انتخابات مجلس دهم باقی ماندند به 145 نفر رسید که از این تعداد 8 نفر خانم و مابقی آقا هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی تعداد نامزدهای حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب را 43 نفر ذکر کرد و گفت: در حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان 29 نفر، در حوزه انتخابیه خمین 17 نفر، در ساوه و زرندیه 23 نفر، در شازند 19 نفر و در حوزه انتخابیه محلات و دلیجان 16 نفر با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی درباره تعداد نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز یادآور شد: خبر انصراف یکی از پنج نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری کذب است و در استان مرکزی 5 نفر رقابت خواهند پرداخت.

حسن بیگی تعداد شعب اخذ رای در استان مرکزی را که به تصویب هیات اجرایی انتخابات رسیده است 983 عدد ذکر کرد و گفت: از این تعداد 533 شعبه اخذ رای شهری و 450 شعبه روستایی هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی با بیان اینکه از اوایل اردیبهشت ماه ستاد انتخابات استان با همکاری مسئولین و دستگاه های اجرایی کار خود را آغاز کرد و پس از پشت سر گذاشتن مراحل مختلف انتخاباتی فردا شاهد مهم ترین بخش که همانا رای دادن مردم است هستیم خاطر نشان کرد: از ساعت 8 صبح هفتم اسفند ماه به طور رسمی کار اخذ رای از تعداد 1047670 نفر واجد شرایط رای دادن در استان مرکزی آغاز خواهد شد.

حسن بیگی با اشاره به اینکه در انتخابات آتی تعداد 53275 نفر رای اولی هستند گفت: برای سهولت در رای دادن علاوه بر داشتن شناسنامه همراه داشتن کارت ملی هم الزامی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار