تابناک: رئیس و اعضا ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی با حضور در خانه جانبار پرافتخار جنگ تحمیلی حاج عباس گودرزی فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر را به ایشان تبریک و تهنیت گفتند.
کد خبر: ۱۷۸۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸ 10 February 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سردار عبدالرحیم علیپور رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی به همراه حمید رضا گودرزی دبیر جبهه حامیان ولایت، محمد براتی دبیر جمعیت ایثارگران استان مرکزی، حمید محرابی و تنی چند از یادگاران دفاع مقدس با حضور در منزل جانباز والامقام عباس گودرزی از تلاش ها و مجاهدت های رزمندگان اسلام در استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیر و تشکر کردند.

حاج عباس گودرزی در این نشست صمیمی ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر رمز موفقیت پیروزی انقلاب اسلامی را اتحاد و همدلی مردم عنوان کرد و گفت: امروز بعد از گذشت سی و هفت سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اسلامی توانسته است در مقابل زورگویی های جهان خواران مقاومت کند.

اعضاء ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی با جانباز دفاع مقدس دیدار کردند

وی افزود: تبعیت و اطاعت از امر رهبری چه در زمان حیات امام راحل چه در زمان حال که این وظیفه خطیر به دوش حضرت امام خامنه ای است امری واجب و ضروری است.

در ادامه جلسه سردار عبدالرحیم علیپور از رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان دفاع مقدس به نیکی یاد کرد و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی به مذاق بسیاری افراد خوش نیامد و چپاولگران با راه اندازی جنگ تحمیلی سعی در شکست این انقلاب تاریخی داشتند که با حضور نیروهای ارزشی و مومن که به ندای رهبر کبیر خود لبیک گفتند این توطئه دشمنان شکست خورد.

رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی خانواده معظم و معزز شهدا و ایثارگران را مایه برکت انقلاب و مردم دانست و تصریح کرد: در آستانه راهپیمایی بزرگ 22 بهمن ماه بر تمام اقشار جامعه اسلامی واجب است با حضور گسترده خود راه این عزیزان را ادامه دهند تا دشمن فکر تعرض به ایران اسلامی را از ذهن خود دور کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار