رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی:
تابناک: فرمانده اسبق سپاه روح اله استان مرکزی: عنوان محور قرار گرفتن آیت الله دری نجف آبادی در جهت حمایت از یک جریان سیاسی خاص استفاده جناحی از عنوان و جایگاه رفیع نمایندگی ولی فقیه در استان مرکزی است که امری ناپسند و خلاف ادبیات سیاسی به شمار میرود.
کد خبر: ۱۷۷۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰ 08 February 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سردار عبدالرحیم علیپور رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی بنا به قولی که در اولین نشست ائتلاف اصولگرایان استان  داده بود در جلسه پرسش و پاسخ با اصحاب رسانه حضور یافت و به سوالات مطرح شده پاسخ داد.

رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی با بیان اینکه ائتلاف تشکیل شده در استان مرکزی همسو و هم جهت با ائتلاف اصولگرایان تهران است گفت: در استان مرکزی جلسه ای با حضور دبیران هشت حزب شناسنامه دار کشور تشکیل شد که پس از رای گیری ریاست این ائتلاف به بنده واگذار شد.

علیپور در پاسخ به سوال خبرنگاری در رابطه با اینکه بعضی از دبیران احزاب ائتلاف را قبول ندارند به صورتجلسه امضا شده توسط حاضرین در جلسه مذکور اشاره کرد و ضمن نشان دادن این صورت جلسه گفت: چیزی که چشم انسان به واقعی بودن آن گواهی می دهد حضور و تایید افراد بر تشکیل این ائتلاف بوده که با امضا به اثبات رسیده است.

افراد نفوذی در بین اصولگرایان جایگاهی ندارند

وی افزود: برخی از دوستان بعد از برگزاری اولین نشست خبری ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی حرکت در خلاف جهت جریان اصولگرایی را پیش گرفتند که خوشبختانه این اقدام آنها عقیم ماند.

در این جلسه که آقایان نادر مقدسی دبیر حزب مؤتلفه استان مرکزی، محمد براتی دبیر جمعیت ایثارگران، حمیدرضا گودرزی دبیر جبهه حامیان ولایت حضور داشتند، سردار علیپور عنوان محور قرار گرفتن آیت الله دری نجف آبادی در جهت حمایت از یک جریان سیاسی خاص را استفاده جناحی از عنوان و جایگاه رفیع نمایندگی ولی فقیه در استان مرکزی برشمرد که امری ناپسند و خلاف ادبیات سیاسی است و گفت: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی همچون پدری مهربان بر گردن تمامی احزاب و گروه هایی که در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مشغول به فعالیت هستند حق دارد و اینگونه نیست که جناحی خاص به فکر استفاده ابزاری از جایگاه ایشان باشد.

ایشان خاطر نشان کرد: رسانه ای کردن محور قرار گرفتن نماینده ولی فقیه در استان  از یک جریان سیاسی اقدام افرادی است که به الفبای سیاست آشنایی کامل ندارند و حتی در صورت حقیقت چنین مساله ای عنوان کردن آن در رسانه ها کار آدم ها نفوذی است.

رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی در ادامه جلسه در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که قریب به شش ماه است شورای همگرایی نیروهای ارزشی و اصولگرایان استان مشغول به فعالیت هستند گفت: ائتلاف زمانی شکل می گیرد که احزاب سیاسی با وحدت رویه سعی در ارائه راهکار برای رسیدن به اهداف مشخص خود داشته باشند. البته کار شورای همگرایی نیروهای اصولگرا و ارزشی نیز منافاتی با ائتلاف اصولگرایان ندارد چرا که ما خود در جلسات این شورا شرکت می کنیم.

علیپور حضور چهره های نفوذی و اصلاح طلب را دربین نیروهای اصولگرا بسیار خطرناک توصیف کرد و افزود: متاسفانه در بین مخلصین اصولگرا که هدفی جز خدمت و تلاش برای تعالی این مرز و بوم ندارند عده ای بر اساس خط دهی جریان های دیگر مانع از ایجاد وحدت کامل می شوند که لازم این افراد شناسایی شده و با آنها برخورد قاطع صورت گیرد.

افراد نفوذی در بین اصولگرایان جایگاهی ندارند

براتی دبیر جمعیت ایثارگران استان مرکزی نیز در این جلسه وحدت رویه و انسجام در بین نیروهای ارزشی و اصولگرای استان را خواستار شد و گفت: مهم ترین نکته ای که نیروهای اصولگرای استان مرکزی باید به آن توجه کنند تلاش برای شناساندن فرد اصلح در انتخابات به مردم است تا مردم با آگاهی و بصیرت خود از شکل گیری مجلسی مشابه مجلس ششم جلوگیری کنند.

نادر مقدسی دبیر حزب مؤتلفه استان مرکزی نیز در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اینکه این احتمال وجود دارد که ائتلاف اصولگرایان به لیست واحدی برای انتخابات مجلس نرسند با توجه به سبقه اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری دوره قبل گفت: تمام تلاش احزاب اصولگرای استان مرکزی رسیدن به فرد متعهد، متخصص، کارآمد و انقلابی است و بی شک در رسیدن به چنین فردی افکار سنجی های علمی و مقبولیت اجتماعی فردی به ما کمک شایانی خواهد کرد و پس از اعلام افراد مورد تایید ائتلاف تمام نیروهای ارزشی باید در جهت کمک به کاندیداها تلاش کنند.

مقدسی تصمیمات ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی و شورای هماهنگی نیروهای ارزشی استان را همسو عنوان کرد و گفت: در انتخابات نفرات مورد تایید ائتلاف از نظرات تمامی دوستان شورای همگرایی نیروهای ارزشی استفاده می شود و در نهایت لیست نهایی را اعلام خواهیم کرد.

در ادامه جلسه حمیدرضا گودرزی دبیر جبهه حامیان ولایت استان مرکزی از انتخاب محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی به عنوان معین استان مرکزی از سوی ائتلاف اصولگرایان تهران نام برد و گفت: ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی تمام امور و کارهای خود را با دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی هماهنگ خواهد کرد که این اتفاق خود می تواند نقش بسیار تعیین کننده ای در وحدت جریان های اصولگرای استان مرکزی داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رضوانی از اراک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
سلام بسیارعالی متشکرم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار