تا پایان سال جاری
تابناک: بیمارستان 32 تختخوابی مامونیه، بیمارستان 24 تختخوابی خنداب، ایستگاه پایش محیط زیست آشتیان و خنداب، ایستگاه هواشناسی و همچنین مجتمع فرهنگی هنری زرندیه و نیز مجتمع فرهنگی محلات در ماه های آتی به بهره داری خواهند رسید.
کد خبر: ۱۷۰۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۶ 26 January 2016

به گزارش تابناک مرکزی، مهندس نصراله نژاد مدیرکل راه وشهرسازی استان مرکزی در مصاحبه اختصاصی با صداو سیمای مرکز آفتاب با موضوع پروژه های در دست افتتاح این اداره کل در بخش ساخت و توسعه ساختمانهای دولتی استان مرکزی این اداره کل اظهار داشت: به همت کارشناسان و مدیران توانمند و ساعی اداره کل راه وشهرسازی در پایان نیمه دوم سال جاری 41 پروژه را در بخش ساخت وتوسعه اماکن دولتی با مجموع زیربنای بالغ بر 90 هزار مترمربع در دست اجرا داریم.

وی ادامه داد: از این تعداد 5 باب ساختمان دولتی در حوزه درمانی و پزشکی قانونی با مجموع زیربنایی بالغ بر 20 هزار متر مربع دارای پیشرفت بالای 90 درصد می باشند  امید است انشاا... با توجه به تزریق به موقع منابع مالی بتوانیم شاهد افتتاح این تعداد اماکن دولتی و اداری جدید تا پایان سال جاری و نهایتا سه ماهه اول سال آتی باشیم.

مدیرکل راه وشهرسازی  استان مرکزی با اشاره به ویژگی های پروژه های این اداره کل در حوزه فنی _ اجرایی ( ساخت و توسعه اماکن دولتی )  اضافه کرد: با توجه به افق ها و راهبردهای وزارت راه وشهرسازی، این اداره کل نیز به تبع آن برنامه ریزی های گسترده ای را درحوزه ساخت و توسعه اماکن و ادارات دولتی انجام داده است

وی افزود: در همین راستا از 41 پروژه در حال اجرا، علاوه بر 5 باب پروژه ای که ذکر شد، هم اکنون، 6 پروژه بین 70 تا 90 درصد و بقیه ( 25پروژه ) زیر 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند که این پروژه ها شامل 13 مجتمع  فرهنگی با زیربنای 24 هزار متر مربع، 6 باب کتابخانه با زیربنای 13 هزار متر مربع و همچنین 17 باب مجتمع اداری با زیربنای 16 هزار متر مربع می باشند.

گفتنی است بیمارستان 32 تختخوابی مامونیه, بیمارستان 24 تختخوابی خنداب, ایستگاه پایش محیط زیست آشتیان و خنداب, ایستگاه هواشناسی و همچنین مجتمع فرهنگی هنری زرندیه و نیز مجتمع فرهنگی محلات از پروژه های شاخص اداره کل راه وشهرسازی در بخش ساخت و توسعه اماکن دولتی می باشند با توجه به درصد بالای پیشرفت فیزیکی در ماه های آتی به بهره داری خواهند رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار