تابناک: تیم فوتبال آلومینیوم نوین اراک مقابل بهزیستی خرم آباد یک امتیاز به دست آورد تا برای صعود به مرحله نهایی چشم به دیدار پایانی داشته باشد.
کد خبر: ۱۵۷۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰ 03 January 2016

به گزارش تابناک مرکزی، دو تیم آلومینیوم نوین اراک و بهزیستی خرم آباد در یک هفته مانده به پایان مرحله مقدماتی لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور در خرم آباد به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه تساوی صفر به صفر پایان یافت.

در دیگر بازی مقرر بود تیم هلال احمر میزبان اتحاد الشتر باشد که این بازی به علت حاضر نشدن تیم الشتر سه بر صفر به سود تیم هلال احمر اعلام شد.

با توجه به نتایج حاصل شده تیم شاهین ماهشهر با کسب 24 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گرفت. تیم های آلومینیوم نوین اراک، صفاهای اصفهان، استقلال شوشتر و بهزیستی خرم آباد نیز به ترتیب با کسب 21، 19، 19 و 17 امتیاز در رتبه های دوم تا پنجم جدول رده بندی قرار گرفتند.

گفتنی است در پایان مرحله مقدماتی رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور دو تیم از هر گروه جواز صعود به مرحله نهایی را کسب خواهند کرد.

در هفته پایانی این رقابت ها یکشنبه ۲۰دی ماه آلومینیوم نوین در اراک از استقلال شوشتر پذیرایی می کند و هلال احمر ساوه در اصفهان به مصاف صفاهان خواهد رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار