تابناک: مسئول بسیج اصناف استان مرکزی با اشاره به اینکه اقتصاد سالم در گرو آشنایی با احکام دینی است گفت: در این راستا لازم است اصناف قبل از دریافت مجوز برای کسب، دوره آموزش احکام را فراگیرند.
کد خبر: ۱۳۲۷۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۴ 21 November 2015

به گزارش تابناک مرکزی، رحیم حیدری مسئول بسیج اصناف استان مرکزی بر ضروت برگزاری دوره های آموزشی فقه بازار برای اصناف و بازاریان اشاره کرد و گفت: در این راستا در طول بر اساس برنامه ریزی های انجام شده دوره های مختلفی را برای اصناف و بازاریان در شهرستان های مختلف استان پیش بینی و اجرا شده است.

حیدری با بیان اینکه اسلام آداب بسیاری را برای کسب و کار دارد اظهار کرد: دوره های فقه بازار با هدف ترویج کسب و کار حلال و آشنایی بازاریان به این مهم توسط بسیج اصناف در سطح استان برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: کسب حلال در جایگاه الهی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ به همین دلیل باید کاسبان به احکامی که در این حوزه وجود دارد واقف باشند.

مسئول بسیج اصناف استان مرکزی بیان کرد: اصناف و بازاریان استان مرکزی تاکنون استقبال خوبی را دوره های فقه بازار داشته اند.

وی ادامه داد: در این دوره ها مباحث مربوط به بررسی احکام کسب و کار، عقود اسلامی، معاملات، رزق و روزی حلال، شیوه های تجارت اسلامی و روش های بازاریابی در اسلام پرداخته می شود و بازاریان با احکام کسب و کار حلال آشنا می شوند.

 حیدری با اشاره به اینکه اقتصاد سالم در گرو آشنایی با احکام دینی است گفت: در این راستا لازم است صناف قبل از دریافت مجوز برای کسب دوره آموزش احکام را فراگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار