امام جمعه اصفهان گفت: ما فردِ متدینِ اهل کار، کارشناس و با تجربه کم داریم و این که رهبر معظم انقلاب به جوان گرایی توصیه کردند به این معنا است که فرد باید کاربلد نیز باشد.
کد خبر: ۱۱۳۵۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳ 01 November 2023

نماینده ولی فقیه در استان  وامام جمعه اصفهان در دیدار با مدیر کل هواشناسی استان گفت: جوان گرایی همراه با تخصص ملاک ادارات استان در جذب نیرو باشد تا افراد متدین و متخصص در ادارات به کارگرفته شوند.

 آیت الله سید یوسف طباطبایی با اشاره به توصیه‌های امیرمومنان(ع) به مالک اشتر گفت: حضرت می‌فرمایند برای ادارات خود، عیونی(=چشمها) قرار دهید و یا در خطابی به یکی از فرمانداران خود در بصره می‌فرمایند: «عیون من خبر دادند که بر سر سفره‌ای شرکت کردی که فقرا بر سر آن سفره نبوده و اغنیا حضور داشته‌اند»، این به آن معناست که مدیران در ادارات می‌توانند عیونی داشته باشند.

در ابتدای این دیدار نیز مدیر کل هواشناسی استان ، گزارشی از اقدامات این سازمان در استان ارائه کرد و گفت: در حوزه توسعه و تجهیز به سمت توسعه ایستگاه‌های خودکار رفته‌ایم و ایستگاه‌های اقلیم شناسی از چهار به ۱۲ ایستگاه در استان افزایش یافته و تعداد ایستگاه‌های باران سنجی در استان نیز طی دو سال اخیر به ۹ ایستگاه رسیده است.

حمید رضا خورشیدی گفت: با هدفِ حمایت از شرکت‌های دانش بنیان با توجه به وارداتی بودنِ تجهیزات هواشناسی، تصمیم گرفته شد تا ساخت مودم‌های ارسالِ اطلاعاتِ هواشناسی را شرکت‌های دانش بنیان اصفهان پیگیری کنند که با همکاری شرکت‌های دانش بنیان، این دستگاه ساخته و استفاده شد.

وی همچنین با اشاره به پیش بینی‌های هواشناسی در پاییز و زمستان سال جاری گفت: امسال، پاییز خوبی را به ‌خصوص در سرچشمه‌ها و مناطق غربی استان شاهد خواهیم بود و تا ۴۰ درصد بیشتر از حد طبیعی، بارش خواهیم داشت.

مدیر کل هواشناسی استان اصفهان اضافه کرد: اوج بارش‌ها از نیمه دوم آبان خواهد بود و تا آخر آذر نیز ادامه پیدا می کند؛ ضمن اینکه بارش‌های زمستان امسال نیز در حد طبیعی خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار