شرط اصلی ثبت‌نام قطعی، رفع نقص مدارک و اخذ کد رهگیری با طی مراحل صحت‌سنجی شش‌گانه در مرحله پیش ثبت‌نام است.
کد خبر: ۱۱۲۷۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۹ 23 September 2023

به گزارش تابناک مرکزی،رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: دوم مهرماه آخرین مهلت برای رفع نقص و مغایرت پیش ثبت‌نام متقاضیان داوطلبی نمایندگی مجلس و آماده شدن برای ثبت نام قطعی در ۲۷ مهرماه است.

نظری افزود: در صورت صحت‌سنجی مدارک از سوی مراجع ذی‌مدخل پیامک حاوی کد رهگیری برای این دسته از متقاضیان ارسال خواهد شد و می‌توانند از ۲۷ مهرماه به‌مدت یک‌ هفته ثبت‌نام قطعی را انجام دهند.

وی بیان کرد: همه اقدامات رفع نقص، بارگذاری مدارک و ارائه سند جدید دال بر صحت مدارک و اظهارات به‌صورت الکترونیکی انجام می‌شود و بعد از بارگذاری مستندات جدید در سامانه وزارت کشور، استعلامات لازم مجددا از مراجع شش‌گانه انجام خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداری مرکزی گفت: توجه به شرایط یکسان برای همه تأیید صلاحیت‌شدگان در ارائه برنامه‌ها، از طریق رسانه و شبکه‌های پر مخاطب مورد توجه جدی است و دولت سیزدهم به ویژه مجریان انتخابات، خود را مکلف به رعایت عدالت و حرکت در مسیر راهبرد ترسیمی مقام معظم رهبری می‌دانند.

نظری افزود: چهار اصل سلامت، رقابت، مشارکت و امنیت، نصب‌العین همه مجریان، ناظران و عوامل اجرایی خواهد بود.

رئیس ستاد انتخابات استان تأکید کرد: در برگزاری انتخابات آنچه مسلم است رعایت انصاف، امانت‌داری و اجرای قانون است و در این مسیر انتخاب مردم ملاک و قابل احترام است.

او با بیان اینکه در مقابل هیچ فرد با جریانی، از حرکت در مسیر قانون کوتاه نخواهیم آمد گفت: از همه متقاصیان درخواست داریم از روز ثبت‌نام قطعی و نهایتا تا اعلام نهایی نتایج بررسی صلاحیت‌ها، قانون را فصل‌الخطاب دانسته و از هرگونه اقدام شائبه برانگیز تبلیغی له یا علیه دیگران، خودداری نمایند.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: در تمامی مراحل انتخابات نظارت لازم وجود دارد و اخبار و گزارشات از سوی نهادهای مربوطه رصد و مورد اقدام قرار می‌گیرد.
او با ابراز امیدواری از مشارکت حداکثری مردم گفت: در انتخابات پیش رو نیز مردم ولایت‌مدار استان مرکزی، مهد مفاخر و عالمان مجاهد و نستوه، افتخار آفرینی و میدان‌داری خواهند کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار