رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت:مجموعه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی در بالاترین سطح ممکن شرایطی را فراهم خواهند کرد که مردم با فراغ بال در انتخابات شرکت کنند.
کد خبر: ۱۱۱۷۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴ 01 August 2023

به گزارش تابناک مرکزی ،بهنام نظری دردومین جلسه ستاد انتخابات استان مرکزی گفت:تاکنون هر انتخاباتی در نظام اسلامی برگزار شده با افتخار بوده هر چند فتنه‌گران و معاندین در برهه‌های مختلف به دنبال انحراف بودند اما راهبرد انتخابات طبق فرامین رهبر معظم انقلاب چهار مولفه سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت است که در دستور کار ستاد انتخابات استان و شهرستان‌ها قرار دارد.

وی افزود:مجموعه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی در بالاترین سطح ممکن شرایطی را فراهم خواهند کرد که مردم با فراغ بال در انتخابات شرکت کنند.

نظری ادامه داد:در این انتخابات بحث پیش ثبت نام اضافه شده که پس از طی فرایند آزمایشی از ۱۶ مرداد به مدت یک هفته انجام خواهد شد و داوطلبان باید قبل از اینکه در معرض انتخاب مردم و ثبت نام اصلی قرار بگیرند مراحل استعلام را طی کنند.

طبق ماده ۱۱ قانون انتخابات استفاده از ظرفیت نیروی انسانی سایر دستگاه‌ها پیش‌بینی شده که پس از شناسایی و درخواست از حوزه پشتیبانی پس از انجام استعلامات به‌کارگیری خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار