جانشین پلیس آگاهی استان از دستگیری ۳ نفر از اعضاي باند سارقان محموله ۳ تنی لوبیا، در شهرستان خمین خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۴۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸ 08 May 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ كارآگاه "محمد داودی"افزود: پس از وقوع سرقت به عنف بار۳ تنی لوبیای یک دستگاه خودروی نیسان در مسیر اراک به قم، با تشكيل تيم هاي عملياتي دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.
این مقام انتظامی یادآورشد: مالباخته در اظهارات خود به کارآگاهان چنین بیان داشت که شب هنگام خودرو را از شهرستان خمین به مقصد تهران بارگیری کرده و در ساعت۲:۳۰ بامداد در محور اراک به قم درحال عبور بوده است که ناگهان یک دستگاه خودروی سواری با چند نفر سرنشین راه او را سد و پس از تخريب شيشه خودرو، با تهدید و ایجاد رعب و وحشت، دست و پا و چشم هاي او را بسته و پس از سرقت بار خودرو او را رها كرده و متواري مي شوند.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه مالباخته موفق به شناسایی چهره سارقان نشده بود خاطرنشان کرد: مالباخته در تحقیقات پلیسی مدعی شد که بار سرقتی خودروی او توسط سارقان به خودروی دیگری منتقل شده است.
سرهنگ داودی یادآور شد: پس از تکمیل تحقیقات تکمیلی كارآگاهان پلیس آگاهی مرکزی، سرانجام یکی از سارقان در شهرستان خمین شناسایی و پس از اخذ نیابت قضائی، دستگیر و به یگان انتظامی منتقل و در بازجویی های فنی کارآگاهان به سرقت با مشارکت دیگر همدستانش که او نیز از مجرمان سابقه دار بود، اعتراف كرد.
جانشین پلیس آگاهی استان مرکزی با اشاره به دستگيري دیگر همدست سارق در يك عملیات پلیسی توسط کارآگاهان اظهارداشت: متهم پس از مشاهده مدارک پلیسی چاره ای به جز بیان حقیقت نداشت و در نهایت به مشارکت در سرقت و فروش محموله لوبیا به فردی دیگري که خریدار اموال سرقتی است، اعتراف کرد.
وی تصریح کرد: با ادامه یافتن تحقیقات میدانی کارآگاهان پلیس آگاهی، خریدار لوبیاهای سرقتی نیز شناسایی و دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شد.
سرهنگ داودی با اشاره به کشف ۳ تن لوبیای سرقتی به ارزش ۲ میلیارد ریال از مخفیگاه خریدار امول مسروقه و تحویل آن به فرد مالباخته افزود: متهمان دستیگر شده در این عملیات با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و درنهایت با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار