جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت:شناخت فرصت ها و ظرفیت ها از مهمترین درس های سیره شهید سلیمانی است.
کد خبر: ۱۰۸۵۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵ 03 January 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ پاسدار محمد رضا عسگری در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سپهبد ‌حاج قاسم سلیمانی و در جمع مدیران و بسیجیان شرکت گاز استان مرکزی افزود: شهید سلیمانی در زمان حیات خود انسان ها و فرماندهان بزرگی برای جبهه اسلام تربیت کرد که امروز در نقاط مختلف دنیا حافظ ارزش های اسلام و ترویج دهنده نهضت امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی هستند.
وی یادآورشد: حاج قاسم سلیمانی در پرتو ایمان به خدا و ولایتمداری به یک فرمانده مقتدر و شجاع در دنیا تبدیل شد و در عین قاطعیت و اقتداری که داشت بسیار مهربان و متواضع بود و چتر محبت شهید سلیمانی همه را در برمی گرفت.
سرهنگ عسگری با بیان اینکه کار بزرگ حاج قاسم تشکیل هسته های مقاومت در سراسر دنیا بود ، گفت: حضور شهید سلیمانی در خطرناک ترین و سخت ترین میدان های دفاع و جهاد نتیجه ایمان به خدا و نصرت الهی و شجاعت انقلابی او بود.
وی تأکید کرد: شهید سلیمانی علیرغم توطئه ها و حجمه های سنگین دشمنان با اطاعت محوری از ولایت هیچ خللی در عزم و اراده او به وجود نمی آمد و در سخت ترین بحران ها با مدیریتی قوی فرصت سازی می کرد و این شاخصه برای شرایط امروز درسهای فراوان دارد.
جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی در انتقال تجربیات دفاع مقدس به فرزندان انقلاب اسلامی برای نقش آفرینی در جبهه مقاومت بسیار موفق عمل کرد، گفت: یکی دیگر از درس های مکتب شهید سلیمانی برای مدیران و مسئولین خدمت به مردم و خصوصا محرومین و ارتباط نزدیک با خانواده معظم شهدا است و حاج قاسم در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نکرد.
سرهنگ عسگری تاکید کرد: حاج قاسم با نگاه عمیق و بلندی که داشت همواره آینده نگر بود و با برنامه حرکت می کرد و امروز مکتب شهید سلیمانی سند زنده ای برای الگو گرفتن و گام برداشتن در مسیر پیشرفت همه جانبه انقلاب اسلامی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار