مدیرعامل راه‌آهن کشور گفت: برای تولید واگن باری هیچ محدودیتی در کشور وجود ندارد، همه ظرفیت‌های موجود برای رونق تولید این محصول بکارگرفته می‌شود.
کد خبر: ۱۰۳۱۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶ 03 March 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،سید میعاد صالحی در جریان سفر وزیر راه و شهرسازی به استان مرکزی در بازید از واگن پارس اراک افزود:تمامی ظرفیت‌ها برای ساخت واگن در داخل کشور با هدف تحقق رونق تولید به کار گرفته شده است.
وی یادآورشد: تمرکز بر موضوعات ریلی و اولویت تولید داخل مورد تاکید دولت سیزدهم است.
مدیرعامل راه‌آهن کشور اظهار داشت: واگن پارس اراک یکی از بزرگترین شرکت‌ها در حوزه تولید ناوگان ریلی است و این شرکت ابتدا با مشارکت شرکت راه آهن راه اندازی شده است.
صالحی ادامه داد: شرکت واگن پارس اراک از واحدهای تولیدی مطرح کشور بود اما در فرآیند واگذاری‌ها در طول ۱۰ سال گذشته آنچنان که باید از توان این شرکت استفاده نشد.
صالحی اظهار داشت: با تغییر و تحولاتی که چند ماه گذشته در شرکت واگن پارس اراک اتفاق افتاد اکنون شرایط به نسبت مطلوب‌تری دارد که امید است هر روز بهتر و بالنده تر فرآیند تولید در این شرکت دنبال شود.
وی با بیان اینکه شرکت واگن پارس می‌تواند به گذشته پر افتخار خود باز گردد، گفت: ساخت لوکومتیو باری یکی از اقدامات جدید این شرکت است که می‌تواند زمینه‌ساز توسعه این واحد تولیدی باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار