رییس دادگستری مهریز گفت: برخی دیدگاه‌ها نسبت به جامعه وکلا منصفانه نیست و وکیلان هم باید نسبت به بازسازی اعتماد عمومی توجه خاص داشته باشند.
کد خبر: ۱۰۳۰۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲ 25 February 2022

به گزارش ایرنا، مرتضی حدادزاده پنجشنبه‌شب در آستانه هفتم اسفندماه (روز وکیل مدافع) در نشست با جمعی از وکلای شهرستان افزود: اطلاع‌رسانی به موقع در خصوص خدمات عام‌المنفعه و غیرانتفاعی صورت گرفته توسط وکیلان به شهروندان موجب تقویت اعتماد است .

وی به اهمیت بیان ارائه خدمت به مردم و اولویت‌گذاری برای صلح و سازش در دعاوی و گسترش آن در جامعه اشاره کرد و ادامه داد: هرچه وکلا با مردم بیش از گذشته ارتباط داشته باشند و خدمات خود را اطلاع‌رسانی کنند موجب جلب و تقویت اعتماد عمومی است .

در این دیدار وکلای شهرستان به بیان مسایل، مشکلات و دغدغه‌های خود پرداخته و متقابلاً انتظارهای دستگاه قضایی از این قشر مورد تاکید قرار گرفت.

هفتم اسفند را روز بزرگداشت وکیل مدافع نامگذاری کرده‌اند که به مناسبت استقلال کانون وکلا در سال ۱۳۳۱، لایحه استقلال وکلا تصویب شد.

کانون وکلای دادگستری ایران به عنوان یکی از قدیمی‌ترین نهادهای مدنی از آغاز تا به امروز جایگاهی مهم در فضای حقوقی اجتماعی کشور داشته است.

شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز ۳۰ وکیل دارد و مرکز این منطقه در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد واقع شده است .

منبع: ايرنا
برچسب ها: دادگستری ، وکلا ، مهریز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار