معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: به رنگ بندی و وضعیت فعلی نباید دلخوش بود و غفلت کرد.
کد خبر: ۱۰۱۵۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷ 11 December 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، بهروز اکرمی در ستاد مدیریت بیماری کرونا استان افزود: خیلی نباید به دنبال رنگ‌بندی کرونا بود زیرا بسیاری از شهرهای آبی استان مرکزی در روزهای اخیر با افزایش شمار مبتلا نسبت به هفته گذشته همراه شده‌اند.
وی یادآورشد: سطح رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح ملی و استانی مناسب نیست و نیاز است برای جلوگیری از موج‌های جدید کرونا، مردم همچنان نسبت به موازین بهداشتی و انجام واکسیناسیون حساس باشند.
وی تاکید کرد: وضعیت موارد ابتلا به کرونا در استان به وضعیت ایستا رسیده، اما موارد ابتلا در شهرهای خمین، خنداب، زرندیه و فراهان روند افزایشی دارد.
اکرمی در ادامه روز پرستار را تبریک گفت و افزود: پرستاران استان مرکزی در راستای درمان بیماران کووید ۱۹ سنگ‌تمام گذاشتند و با همه سختی‌ها پای کار ایستادند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس از اهمیت ویژه برخوردار است و مسئول مستقیم این مهم، مدیر هر مدرسه است.
وی افزود: هر سهل‌انگاری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس را مدیر باید پاسخگو باشد و هیچ مسئولی در مراکز آموزشی نباید منتظر حضور کارشناسان بهداشت باشد و می‌طلبد که به ‌صورت مستقیم در تمامی مفاد اعلام شده نظارت اصولی داشته باشد.
وی تاکید کرد: نباید اجازه داد که جامعه بر اثر طولانی شدن زمان شیوع ویروس کرونا به رخوت و افسردگی برسد و نیاز است در بحث نشاط اجتماعی جامعه تدابیر ویژه اتخاذ شود.
اکرمی با اشاره به اینکه تزریق دز سوم واکسن کرونا باید از سوی مشمولان مد نظر باشد و زمینه‌های استقبال مناسب از ان در جامعه هدف فراهم آید، گفت: تزریق دُز دوم واکسن کرونا در شهرستان‌های خمین، دلیجان، شازند، خنداب، محلات و کمیجان کمتر از میانگین استان است و فرمانداران باید علت این امر را بررسی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار