مسابقه‌های فوتبال لیگ برتر قهرمانی جوانان باشگاه‌های استان یزد و انتخابی کشور دوشنبه شب با حضور هشت تیم آغاز شد و این پیکارها تا پایان سال‌ ۱۴۰۰ شمسی ادامه دارد.
کد خبر: ۱۰۱۴۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸ 08 December 2021

به گزارش ایرنا، در مسابقه افتتاحیه که در مرکز استان یزد برگزار شد، با توجه به تداوم شیوع ویروس کرونا، رعایت نکات بهداشتی مورد تاکید قرار گرفت و تیم فوتبال نوین فولاد یزد با نتیجه ۲ بر صفر بر همشهری خود موعود غلبه کرد.

در این رقابت‌ها تیم‌های موعود یزد، نوین فولاد، نود اسپرت، یزدلوله، سنگ‌آهن بافق، دهیاری بهاباد، مهربد میبد و جنت‌آباد اردکان به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت با هم رقابت می‌کند.

در پایان رقابت‌ها تیم قهرمان به عنوان نماینده فوتبال استان به لیگ کشور صعود می‌کند که زمان و مکان آن متعاقبا از سوی فدراسیون به استان‌ها اعلام می‌شود .

برگزاری لیگ‌های مختلف در تمامی رده‌های سنی برای ارتقای این رشته در استان جزو برنامه‌های محوری است که با قوت پیگیری می‌شود.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارد و این استان با یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار