سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراک؛
تابناک: سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراک نفوذ افراد در فدراسیون فوتبال و ناپاکی هایی که در ورزش فوتبال وجود دارد را تقبیح کرد و افزود: هر چند اعتراض خود به این موضوع را با مسئولان فدراسیون در میان گذاشته ایم اما لایه های نفوذ بعضی افراد در فدراسیون به حدی بالاست که راه به جایی نخواهیم برد.
کد خبر: ۳۱۰۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳ 11 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، حسین عبدی سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراک در نشست مطبوعاتی باشگاه شهرداری اراک که در محل این باشگاه برگزار شد با گلایه از سیاست های فدراسیون فوتبال در خصوص نحوه برگزاری لیگ دسته دوم فوتبال گفت: بعد از گذشت یک هفته از شروع مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال شاهد اضافه شدن یک تیم به گروه تیم شهرداری اراک بودیم.

وی ادامه داد: اتفاقاتی از این دست تنها در فوتبال ایران رخ می دهد و در حالی که تیم شهرداری اراک در هفته دوم به عنوان میزبان معرفی شده بود به یکباره میزبانی از اراک گرفته می شود و تیم شهرداری در یاسوج به میدان میرود.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراک نفوذ افراد در فدراسیون فوتبال و ناپاکی هایی که در  ورزش فوتبال وجود دارد را تقبیح کرد و افزود: هر چند اعتراض خود به این موضوع را با مسئولان فدراسیون در میان گذاشته ایم اما لایه های نفوذ بعضی افراد در فدراسیون به حدی بالاست که راه به جایی نخواهیم برد.

عبدی با بیان اینکه تیم های همگروه شهرداری تا کنون پنج مسابقه برگزار کرده اند اما شهرداری اراک هر 20 روز یکبار مسابقه خود را انجام داده است و تنها سه بازی را پشت سر گذاشته است تصریح کرد: اهالی فوتبال به خوبی می دانند اختلاف فاصله زمانی بین مسابقات چه خسارتهایی به تیم وارد می کند که باعث شده است شهرداری صاحب دو شکست و تنها یک تساوی باشد.

بازیکن سابق تیم فوتبال آلومینیوم اراک از حضور 18 بازیکن اراکی در لیست اولیه تیم فوتبال شهرداری اراک خبر داد و بیان کرد: تلاش داشتین اسکلت تیم سال قبل را حفظ کنیم اما تعدادی از بازیکنان با میل شخصی خود و تعدادی دیگر نیز به دلیل مسائل فنی از جمع ما جدا شدند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط خاص باشگاه شهرداری اراک که هنوز بودجه باشگاه تصویب نشده بود و اعضا جدید هیات مدیره باشگاه معرفی نشده بودند نتوانستیم بازیکنان مد نظر خود را در فصل نقل  و انتقالات جذب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراک به تلاش برای صعود از گروه خود اشاره کرد و با بیان اینکه سه جای خالی در لیست تیم شهرداری اراک وجود دارد گفت: تصمیم داشتیم در میانه فصل از طریق جذب بازیکن فیفا لیست خود را پر کنیم که به یکباره با تغییر قانون این امکان از تیم ها گرفته شد و تا نیم فصل برای جذب بازیکن باید منتظر باشیم.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار