عملیات احداث ساختمان دادسرای زرندیه آغاز شد

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت:احداث ساختمان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زرندیه با اعتباری به مبلغ ۴۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات طرح های عمرانی خاص قوه قضائیه آغاز گردید.
کد خبر: ۱۱۷۰۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۵ 08 June 2024

به گزارش تابناک مرکزی،حجت‌الاسلام سعید جزائی در جریان سفر یک روزه به شهرستان زرندیه و در حاشیه مراسم کلنگ زنی پروژه احداث ساختمان دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان اظهار کرد:به منظور اجرای مصوبات سفر رییس قوه قضائیه به این استان ساخت چندین مجتمع قضایی در حوزه های قضایی استان مرکزی برای افزایش کیفیت خدمت رسانی به مراجعه کنندگان دادگستری و توسعه و تامین امنیت و عدالت قضایی در دستور کار است.

وی بیان کرد: مجتمع دادسرای عمومی و انقلاب زرندیه از جمله این مصوبات است با توجه به فضای محدود ساختمان فعلی، اعتبارات اولیه جهت احداث آن تخصیص یافته است.

حجت الاسلام جزائی افزود: پیش بینی می شود این طرح مطابق برنامه زمانبندی در مدت ۱۵ ماه تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی گفت:این ساختمان با ۲ هزار و ۱۰۰ متر مربع زیر بنا در سه طبقه و در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۱۴۰ متر مربع با ۴۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات طرح های عمرانی خاص قوه قضائیه احداث می شود.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی پس از کلنگ زنی مجتمع دادسرای عمومی و انقلاب از ساختمان دادگستری و شعب دادگاه و نیز شعب شورای حل اختلاف و دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان بازدید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار