برگزاری ۵۰ برنامه همزمان با هفته ملی ازدواج در استان مرکزی

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: ۵۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته ازدواج در این استان برگزار می شود.
کد خبر: ۱۱۷۰۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۷ 06 June 2024

به گزارش تابناک مرکزی،مسعود پیرایش در نشست خبری هفته ازدواج استان مرکزی، افزود: راه‌اندازی مرکز مشاوره ازدواج و تحکیم بنیاد خانواده، راه‌اندازی کانون ازدواج آسان، افتتاح مراکز همسان‌گزینی، تجلیل از فعالان حوزه ازدواج، افتتاح طرح ملی وصال شیرین، انتشار تولید محتوا و تقدیر از فعالان اثرگذار در حوزه ازدواج از مهمترین برنامه‌ای اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در هفته ازدواج است.

وی با اشاره به اینکه ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) نمونه کامل یک ازدواج موفق و الگو برای همه جوانان است، بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان در تروج فرهنگ ازدواج آسان برنامه‌های مدونی تدوین کرده است.

مدیرکل کل ورزش و جوانان گفت: علاوه فعالیت مراکز مشاوره در شهرها، اعزام مشاورهای ازدواج و خانواده به مناطق روستایی استان نیز در دستور کار ویژه این اداره کل قرار دارد.

پیرایش با بیان اینکه تشکیل خانواده و ازدواج در اسلام امری مقدس و ارزشمند و از جایگاه و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اظهار کرد: سال گذشته یک‌هزار و ۳۱۱ جلسه مشاوره ازدواج و تحکیم بنیان خانواده برای ۷۷۰ نفر در استان برگزار شد.

وی بیان کرد: پنج مرکز مشاوره تحکیم بنیاد خانواده و ازدواج امسال در استان افتتاح شد و در هفته ازدواج ۲ مرکز دیگر اضافه می‌شود که به صورت رایگان به مراجعه‌کنندگان خدمات ارائه می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های این هفته، افتتاح کانون ازدواج با هدف کاهش هزینه ازدواج است.

پیرایش به ارایه خدمات در کانون ازدواج استان اشاره کرد و گفت: بیشتر مراجعه کنندگان به این مرکز اقشار مرفه جامعه هستند و خانواده‌های کم‌برخوردار کمتر از این ظرفیت استفاده می‌کنند که نیاز است در این حوزه فرهنگ سازی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار