توقیف چهار خودروی قاچاق‌بر در عملیات پلیس شازند

فرمانده انتظامی شهرستان شازند از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۲۲ میلیارد ریال در عملیات توقیف چهار دستگاه خودرو شامل یک دستگاه کامیون و سه دستگاه اتوبوس در عملیات پلیس شازند خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۰۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۰ 06 June 2024

به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ محمد رضایی در تشریح این خبر گفت: با ادامه یافتن طرح‌های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا و پیگیری مطالبات شهروندان در برخورد با خودروهای قاچاق بر، طرح عملیاتی در این زمینه از سوی مأموران انتظامی شهرستان شازند اجرایی شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در اجرای این طرح عملیاتی یک روزه، مأموران انتظامی شهرستان شازند موفق شدند، تعداد چهار دستگاه خودرو شامل یک دستگاه کامیون و سه دستگاه اتوبوس، حامل بار قاچاق را در محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان اراک، شناسایی و متوقف کنند.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از این خودروهای توقیفی انواع کالای قاچاق شامل هفت هزارو ۴۶ عدد کمپوت آناناس، یک‌هزار و ۲۶۴ عدد دست کش و جوراب، سه دستگاه ماینر، یک دستگاه تصفیه هوا، ۲ هزارو ۶۹۷ عدد لوازم تحریر، ۸۵ دستگاه دوربین عکاسی، ۹۴۹ قطعه لوازم یدکی خودرو و مقادیری شیرآلات ساختمانی خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند ارزش ریالی کالاهای کشف شده در این عملیات را در اعلام کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در حدود ۲۲ میلیارد ریال بیان کرد و اظهار کرد: در این عملیات چهار نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار