خون مطهر شهدا ایران اسلامی را به قله‌های پیشرفت و توسعه نزدیک کرده است

جانباز و راوی دفاع مقدس گفت: انقلاب اسلامی ایران با خون مطهر شهدا بیمه شده و خون‌های مطهر و جان‌های پاک شهدا انقلاب را به سمت قله‌های پیشرفت و توسعه نزدیک کرده است.
کد خبر: ۱۱۶۹۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۸ 04 June 2024

به گزارش تابناک مرکزی،حاج حسین یکتا در همایش تبیین گفتمان خدمت که با حضور فعالان فرهنگی و به مناسبت ۱۵ خرداد و گرامیداشت شهدای خدمت برگزار شد،اظهار کرد:با ایستادگی و ایثار سرداران و رزمندگان جبهه مقاومت توطئۀ شوم استکبار نظیر داعش و گروه‌های تروریستی ناکام ماند و لانه عنکبوت استکبار و صهیونیست به لرزه افتاده است.
حاج حسین یکتا ادامه داد: عملیات طوفان الاقصی و جنایات صهیونیست‌های خونخوار در غزه علاوه بر اینکه توطئه شوم ایجاد روابط اسرائیل جنایتکار با کشور‌های اسلامی را برهم زد بلکه چهره واقعی استکبار را به جهانیان نشان داد.
جانباز و یادگار هشت سال دفاع مقدس گفت: رئیس جمهور با خدمت صادقانه و حرکت در خط امام و رهبری و تلاش خستگی ناپذیر برای خدمت به مردم و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب به دل‌های مردم راه یافت و مردم در بدرقه پیکر پاک رئیس جمهور و شهدای خدمت حماسه آفریدند.
حاج حسین یکتا افزود: دشمن با توطئه‌های ترکیبی، همزمان در جبهه‌های تهدید نظامی، اقتصادی، اعتقادی و فرهنگی با تمام قوا به میدان آمده که فعالان فرهنگی برای تبیین دست آورد‌های نظام و معرفی توطئه‌های دشمن به مردم و جوانان رسالتی بزرگ برعهده دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار