شهید آیت الله رئیسی، برگ زرین تاریخ معاصر ایران است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: شهید آیت الله رئیسی، برگ زرین تاریخ معاصر ایران است.
کد خبر: ۱۱۶۸۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۶ 28 May 2024

به گزارش تابناک مرکزی،به نقل ازروابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، حسین محمودی فر در مراسم سوگواری شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش که همزمان با سراسر کشور در اراک و با حضور اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان برگزار شد، اظهار داشت: اصحاب فرهنگ و هنر به عنوان سرمایه های معنوی جامعه می توانند با استفاده از ظرفیت زبان هنر ابعاد شخصیتی این بزرگمرد تاریخ را به نسل های آینده منتقل کنند.

وی با اشاره به ویژگی‌ها و ابعاد شخصیتی شهید رئیسی گفت:خستگی ناپذیری،خدمت صادقانه وبی‌منت و تبعیت بی‌چون و چرا از رهبری، از جمله ویژگی‌های این رئیس جمهور خدمتگزار و مردمی بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: ایمان و امید در وجود خادم الرضا سید ابراهیم رییسی موج می‌زد این در حالی بود که هر آنچه در ابعاد شخصیتی شهید رجایی و حاج قاسم سلیمانی وجود داشت را می توانستیم در شخصیت این سید بزرگوار جست‌وجو کنیم.

وی خاطر نشان کرد:جامعه همواره نیازمند یک الگو و راهنما می باشد که شهید بزرگوار رئیسی، نشان داد که در برهه کنونی الگوی مناسبی برای جامعه و مدیریت کلان نظام اسلامی به شمار می رود.

محمودی فر تاکید کرد:شهید آیت الله رئیسی برگ زرین تاریخ معاصر است که از فرزند صالح مکتب امام خمینی (ره) نیز جز این انتظار نمی‌رفت که در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی، جبهه مقاومت و تأمین امنیت کشور به شهادت برسد.

در این آیین که همزمان با سراسر کشور و با حضور سرهنگ بیاتی معاون سیاسی سپاه روح‌الله استان،سرهنگ امیری رییس سازمان بسیج هنرمندان استان و جمع کثیری از اصحاب فرهنگ،هنر و رسانه استان در فرهنگسرای آیینه اراک برگزار شد، توسط شاعران و هنرمندان رشته های مختلف برنامه های شعرخوانی،مدیحه سرایی و...اجرا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار